دادستان شهرستان گرمسار در نامه‌ای به دادستان کل کشور، درباره فعالیت یک کانال تلگرامی نوشت: طرح مسائل غیرواقعی توسط این کانال، شیرازه و اساس بسیاری از خانواده‌ها را مورد آسیب جدی قرار داده است.
کد خبر: ۸۵۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 30 May 2020

دادستان شهرستان گرمسار در نامه‌ای به حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور چنین می‌نویسد: از حدود ۲ سال پیش یک کانال تلگرامی در سطح استان سمنان به ویژه شهرستان گرمسار شروع به فعالیت کرد و طبق مطالب منتشرشده در اوایل فعالیت خود، افشاگری برخی مفاسد را از اهداف این کانال اعلام کرد.

اما گذشت زمان نشان داد که این کانال که در ابتدا با اقبال مردم و حتی برخی مسئولان مواجه شده است، هدفی غیر از هدف اعلامی دارد و بیشتر به سمت تخریب چهره مسئولان و معتمدان محلی حرکت می‌کند که همین کار اعتراض گسترده مردم را هم به دنبال داشت. ایجاد اختلاف بین مسئولان، تهمت‌های ناروای اخلاقی، مالی و سیاسی به برخی چهره‌های سطح استان حتی افراد فرهنگی از اقداماتی بود که از سوی این کانال انجام شده و تشویش اذهان عمومی در شهرستان گرمسار را به دنبال داشت.

در همین زمینه، افشین داش محمدی دادستان شهرستان گرمسار در نامه‌ای به حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور، اواخر بهمن سال ۹۸ درباره فعالیت این کانال اظهار کرد: طرح مسائل غیرواقعی از جمله مسائل اخلاقی توسط این کانال، شیرازه و اساس بسیاری از خانواده‌ها را مورد آسیب جدی قرار داده که تاکنون بیش از ۳۰ فقره شکایت علیه این کانال ثبت شده است.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده، ادمین و هدایت‌کننده اصلی این کانال، آقای … است و، چون طبق تبصره ذیل ماده ۶۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، احضار نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا پایان انتخابات ممنوع است، به محض اتمام انتخابات احضار و در صورت لزوم، جلب این فرد در دستور کار جدی دادسرا خواهد بود.

گفتنی است که با وجود این نامه دادستان گرمسار به دادستان کل کشور، به نظر می‌رسد پیروزی این فرد در انتخابات و ورود وی به مجلس شورای اسلامی، از اقدامات بعدی قضائی علیه وی جلوگیری کرده است؛ در همین زمینه برخی مسئولان عالی استانی نیز با ارسال نامه به دادستان کل کشور، خواهان رسیدگی به اتهامات این فرد و شکایات مطرح‌شده علیه وی شدند.

*منبع: جوان آنلاين

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار