کد خبر: ۸۵۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 27 May 2020
تابناک / مهندس محمد حسن متولي زاده، رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت توانير در پيامي، روز جهاني ارتباطات و روز ملي روابط عمومي را تبريك گفت. 

 

در اين پيام آمده است: 

27 ارديبهشت ماه روز جهاني ارتباطات و روز ملي روابط عمومي را به مديران، كارشناسان، فعـالان و دست اندركـاران روابط عمومـي هاي صنعت برق كشـور كه در اين مسير حساس تلاش مي كنند تبريك عرض مي نمايم.


خدمت در صنعت پُرافتخـار برق كشور كه به عنوان صنعتـي زيربنايي؛ رونق اقتصادي، رفاه اجتماعي و توسعه فرهنگي كشور را به همراه دارد توفيق بسيار ارزنده و موهبتي ارزشمند است كه خداوند متعـال به ما عطا فرموده است.


در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به نام جهش توليد نام گذاري شده است اين تلاش ها جايگاه ارزنده اي مي يابد زيرا كه تحقق اين شعار نيازمنـد تلاش بي وقفـه و خستگي ناپذير براي توسعه زيرساخت ها و برخورداري آحاد جامعه از انرژي برق مستمر و پايدار است و در اين ميان روابط عمومي هاي صنعت برق به عنوان حلقه هاي اصلي ايجاد همدلي و جايگاه بنيادين اطلاع رساني، آگاهي دهـي و فرهنگ سازي مي توانند با استفاده از روش هاي نوين ارتباطي ضمن آگاهي دادن مردم به ارزش اقتصادي آن و ترغيب مشتركان برق به اصلاح مدل مصرف همگام با بخش هاي توليدي و فنـي صنعت برق، نقش خود را به صورت ارزنده ايفـا كنند.


اينجانب ضمن تبريك اين روز به همه روابط عمومي هاي صنعت برق سراسر كشور، اميدوارم با سخت كوشي افزون تـر و همتـي مؤثـر،  عبوري سربلند و موفقيت آميز از دوران اوج مصرف برق در سال 99 محقق گردد و صنعت برق كماكان در راستاي خدمت رساني به مردم شريف ايران عزيز اسلامي سربلنـد باشد.


براي همه شما عزيزان در ايـام گرانقـدر ماه مبارك رمضـان، آرزوي سلامتـي، بهروزي و موفقيت روزافزون دارم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار