تیم فوتبال شهرداری همدان از ۱۱ خردادماه تمرینات خود را برای آماده سازی و کسب امتیاز در بازی‌های باقی مانده آغاز خواهد کرد تا بار دیگر شاهد بازگشت هیجان به فوتبال دیار هگمتانه باشیم.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷ 25 May 2020
تیم فوتبال شهرداری همدان از ۱۱ خردادماه تمرینات خود را برای آماده سازی و کسب امتیاز در بازی‌های باقی مانده آغاز خواهد کرد تا بار دیگر شاهد بازگشت هیجان به فوتبال دیار هگمتانه باشیم.

به گزارش مهر: در یک اتفاق باورنکردنی پرهیجان‌ترین رشته ورزشی با یک ویروس به نام کرونا تعطیل شد و این ویروس بیشتر فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی دنیا را تحت تأثیر قرار داد و حتی برخی را به تعطیلی کشاند.

برای مخاطبان همیشگی فوتبال این وضعیت بسیار سخت و غیر قابل تحمل بود که چندین ماه را به دور از تماشای یک مسابقه فوتبال سپری کنند بنابراین در این مدت فوتبال دوستان رقابت‌های نوستالژی دهه‌های گذشته را به تماشا نشستند.

پس از چند ماه کم‌کم شاهد روشن شدن چراغ این رشته ورزشی در دنیا هستیم بوندس‌لیگا آلمان اولین لیگ بود که شروع دوباره مسابقات خود را استارت زد و به زودی سایر لیگ‌های معتبر دنیا از جمله لالیگا اسپانیا، سری آ. ایتالیا و لیگ جزیره انگلیس آغاز خواهند شد.

تمرینات لیگ برتر از ۳ خرداد آغاز شده و مسابقات از دوم تیر ماه آغاز خواهد شد

در ایران نیز طبق اعلام فدراسیون فوتبال تمرینات لیگ برتر از ۳ خرداد آغاز شده و مسابقات آن از دوم تیر ماه آغاز خواهد شد همچنین لیگ دسته اول فوتبال نیز تمرینات خود را از ۵ خرداد و مسابقات آن از چهارم تیر و لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیز از ۱۱ خرداد ماه تمرینات و از دهم تیر ماه مسابقات خود را آغاز خواهد کرد.

همدان نیز با داشتن تیم‌های پاس و شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بی‌صبرانه منتظر آغاز مسابقات در تیر ماه خواهد بود، تمرینات لیگ دسته دوم فوتبال کشور از ۱۱ خرداد ماه آغاز می‌شود که باید شاهد تمرینات دو تیم پاس و شهرداری باشیم تا خود را برای ادامه حضور قدرتمند در لیگ دسته دوم فوتبال کشور آماده کنند.

تیم فوتبال شهرداری یکی از تیم‌های همدانی حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در این فصل با ۷۰ درصد تغییرات نسبت به فصل گذشته قدم به رقابت‌های این فصل گذاشت؛ همچنین یکی از نکات قابل توجه این تیم میانگین سنی بازیکنان آن بود که نسبت به فصل گذشته از ۳۰ سال به ۲۴ سال کاهش پیدا کرد و هادی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان تیم جوانی را راهی این دوره از مسابقات کرد.

با توجه به شعار بومی‌گرایی مدیران شهرداری امسال ۸۰ درصد بازیکنان این تیم بومی شدند و تنها از ۲۰ درصد بازیکن غیربومی در این تیم استفاده شد و تعداد ۱۲ بازیکن غیربومی در فصل گذشته این تیم در این فصل به ۶ نفر کاهش یافت.

همچنین به گفته مدیران شهرداری هزینه‌های بستن تیم نیز در این فصل با توجه به تورم و رشد دستمزدها، اما نسبت به فصل گذشته بیشتر که نشده کاهش نیز داشته است.

تیم فوتبال شهرداری همدان در نیم فصل اول مسابقات عملکرد مثبتی از خود به نمایش گذاشت و با انجام ۱۳ بازی و کسب ۵ پیروزی، ۶ تساوی و ۲ شکست با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده چهارم جدول رده‌بندی گروه الف. قرار گرفت در حالی که در نیم فصل اول فصل گذشته این تیم تنها ۲ پیروزی در کارنامه داشت و در رده نهم جدول جای خوش کرده بود که نشان از عملکرد خوب این تیم در فصل جدید دارد.

اما در نیم فصل دوم این فصل تیم فوتبال شهرداری همدان دچار فراز و نشیب‌های زیادی شد و مصدومیت بازیکنان و عدم تقویت تیم در تعطیلات نیم فصل در کنار سوت‌های اشتباه در چند بازی باعث شد تا این تیم از کورس قهرمانی جا بماند.

تیم فوتبال شهرداری همدان اندک شانسی برای گرفتن سهمیه حضور در پلی‌آف خواهد داشت

در حال حاضر این تیم با احتساب دیدار‌های انجام داده در مسابقات نیم فصل اول و دوم تا به اینجا از ۲۰ بازی انجام داده ۷ پیروزی، ۷ تساوی و ۶ باخت و کسب ۲۸ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی گروه الف. قرار دارد؛ با احتساب عدم واریز ۳ امتیاز دیدار اروند خرمشهر و یک بازی عقب افتاده برابر شهرداری فومن باید گفت: همچنان تیم فوتبال شهرداری همدان اندک شانسی بر روی کاغذ برای گرفتن سهمیه حضور در پلی‌آف خواهد داشت.

تمرینات این تیم بعد از انجام تست کرونای بازیکنان و اعلام آن به فدراسیون فوتبال طبق رعایت دستورالعمل پروتکل‌های بهداشتی از ۱۱ خرداد ماه آغاز خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز تمرینات لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت: بعد از چند ماه تعطیلات اجباری فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا با اعلام فدراسیون فوتبال کشور تمرینات لیگ دسته دوم فوتبال کشور از ۱۱ خرداد ماه آغاز خواهد شد.

هادی گل‌محمدی افزود: به دلیل دوری چندین ماهه از مسابقات به طور قطع شرایط ادامه مسابقات باوجود آنکه همچنان ترس از این ویروس در تمامی بازیکنان و عوامل فوتبال وجود دارد سخت بوده همچنین آمادگی بازیکنان نیز کاهش پیدا کرده است.

به دنبال پایان خوش در ادامه مسابقات هستیم

وی با بیان اینکه به دنبال پایان خوش در ادامه مسابقات هستیم، گفت: همچنان بر روی کاغذ تیم فوتبال شهرداری همدان برای صعود به لیگ دسته دوم و قرار گرفتن در رده دوم و حضور در پلی‌آف شانس دارد و بازیکنان‌مان تا لحظه آخر برای این هدف تلاش خواهند کرد.

گل‌محمدی عنوان کرد: ما یک هفته زودتر از سایر تیم‌ها به دلیل دیدار معوقه‌ای که برابر شهرداری فومن داریم مسابقات را آغاز خواهیم کرد و طبق اعلام فدراسیون بازی معوقه ما ۵ تیر ماه برگزار می‌شود و مسابقات نیز از دهم تیر ماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به آینده فوتبال با وجود ویروس کرونا بیان کرد: امیدوارم هرچه زودتر فوتبال به وضعیت عادی خود قبل از وجود ویروس کرونا بازگردد و حداقل زودتر واکسن و دارویی برای این بیماری کشف شود، چون با شرایط موجود ادامه فوتبال سخت خواهد بود.

مسابقات فوتبال بدون تماشاگر برگزار خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: یکی از جذابیت‌های فوتبال وجود تماشاگران است، اما به دلیل وجود این ویروس شاهد هستیم که تا اطلاع ثانوی مسابقات فوتبال بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و این موضوع همانطور که در فوتبال آلمان هم که می‌بینید تا چه حد جذابیت‌ها را کاهش داده است.

گل‌محمدی با بیان اینکه تا به این هفته در شهرداری همدان فصل خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، گفت: خوشبختانه نگاه مدیریت ارشد شهر، اعضای شورای اسلامی شهر و ریاست و معاون سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان به فوتبال مثبت بوده و همین موضوع کار را برای کار کردن ما راحت‌تر کرده است.

تا سوت پایان رقابت‌ها برای کسب سهمیه می‌جنگیم

بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار کرد: ما نیم فصل اول مسابقات را بسیار خوب پشت‌سر گذاشتیم و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی و صعود بودیم و به اذعان تمامی کارشناسان فوتبالی تیم فوتبال شهرداری همدان در نیم فصل نخست بسیار عالی کار کرد.

حسین قادری افزود: متأسفانه در نیم فصل دوم با بدشانسی‌های زیادی رو به رو شدیم و ناداوری در چندین مسابقات، مصدومیت بازیکنان تأثیرگذار، عدم تقویت تیم در نیم فصل دوم و نبود زمین تمرین همه و همه دست به دست هم داد تا نتایج نیم فصل نخست را نتوانیم تکرار کنیم.

وی با بیان اینکه همچنان برای حضور در پلی‌آف مسابقات شانس داریم، گفت: نمی‌توان گفت: همه چیز دست خودمان است بلکه وضعیت به نتایج سایر تیم‌ها نیز بستگی دارد، اما یک بازی کمتر در جدول داریم و می‌توانیم جز تیم‌های بالای جدول باشیم و همچنان برای صعود به پلی‌آف شانس داریم.

مهاجم گلزن تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان یکی از مجهزترین باشگاه‌های غرب کشور بوده و از این نظر آینده مثبتی دارد و این باشگاه می‌تواند با نگاه ویژه مسئولان و توجه به بازیکنان بومی این شهر به راحتی به لیگ‌های بالاتر صعود کند.

قادری با اشاره به داوری‌های ضعیف لیگ دسته دوم فوتبال کشور بیان کرد: یکی از عوامل مهمی که در این فصل باعث شد ما از هدف‌مان دور شویم داوری‌های به شدت ضعیف این مسابقات بود، ما در چندین بازی خانگی و بیرون از خانه با اشتباهات داوران امتیازات زیادی را از دست دادیم.

وی عنوان کرد: اگر این اشتباهات داوری رخ نمی‌داد در حال حاضر جایگاه بهتری در جدول داشتیم و می‌توانستیم برای کسب عنوان قهرمانی گروهمان بجنگیم.

این بازیکن مستعد همدانی با اشاره به آغاز مسابقات با وجود ریشه‌کن نشدن ویروس کرونا گفت: طبق اعلام مراجع بهداشتی همچنان ویروس کرونا وجود دارد و چیزی تمام نشده و واکسن و دارویی هم برای آن همچنان وجود ندارد و با این شرایط به طور قطع آغاز فوتبال کار سختی است.

به دلیل وقفه طولانی در مسابقات بدن تمام بازیکنان افت کرده و نمی‌توانیم به سرعت به شرایط قبل بازگردیم
قادری افزود: باید با استرس و رعایت مسائل بهداشتی مسابقات را دنبال کنیم که کار سختی بوده همچنین به دلیل وقفه طولانی در مسابقات بدن تمام بازیکنان افت کرده و نمی‌توانیم به سرعت به شرایط قبل بازگردیم که این موضوع بر روی کیفیت تمام مسابقات فوتبال تأثیرگذار خواهد بود.

در پایان گفتنی است؛ با تصمیمات کلان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال رقابت‌های لیگ برتر، دسته اول، دسته دوم و سوم فوتبال ایران آغاز خواهد شد که امیدواریم تیم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیجان را به فضای جامعه بازگردانند همچنین شاهد مشکلی برای بازیکنان و عوامل مسابقات از نظر ویروس کرونا نباشیم.

امیدواریم تیم فوتبال شهرداری همدان نیز که امسال توانسته از تمامی جهات نسبت به فصل گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال کشور مثبت عمل کند در ادامه مسابقات نتایج قابل قبولی را کسب کند و در پایان فصل با کسب جایگاه مناسب این رقابت‌ها را به پایان برساند.

شهرداریچی‌های همدانی ۵ تیر ماه در یک دیدار معوقه در فومن به مصاف شهرداری این شهر خواهند رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار