ارسال اطلاعات طبقه بندی شده و هدفمند به فدراسیون جهانی از سوی افراد غیر مسئول این روز‌ها بدنه فدراسیون کاراته را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 24 May 2020

به گزارش تابناک سمنان: حذف تنها کرسی بین المللی کاراته ایران  متعلق به جواد سلیمی که بعد از ۴۷ سال به دست آمده بود باعث شد تا نام  این داور ارومیه‌ای کاراته به طور موقت از کمیته داوران فدراسیون جهانی  خط بخورد و همین تک کرسی هم  از دست برود.

ماجرا به حذف نام سلیمی از فدراسیون جهانی کاراته ختم نمی‌شود و با تحقیقات انجام شده به یک سرنخ جالب دست پیدا کردیم که شاید بی ارتباط با موضوع حذف نام سلیمی از فدراسیون جهانی نباشد. هر اتفاقی هم که در داخل فدراسیون می‌افتد یا هر مصاحبه‌ای که از اعضای فدراسیون کاراته منتشر  می‌شود به سرعت و به صورت پرونده ویژه به دست اعضای  فدراسیون جهانی  کاراته می‌رسد. سوالی که پیش می‌آید این است که میزان نفوذ این افراد در فدراسیون جهانی چقدر است و چگونه بدست آمده؟ آیا افرادی هستند که سال هاست با فدراسیون جهانی در ارتباطند یا نفراتی هستند که با این روش قصد اعمال نفوذ در تصمیمات فدراسیون جهانی درمورد کاراته ایران را دارند؟

 به نظر می رسد  فدراسیون کاراته اطلاعات بیشتری از این افراد  در دست دارد و عامل انتقال های اخیر به فدراسیون جهانی را  شناسایی کرده باشد اما اگر فرض بر این باشد که فدراسيون هم در مورد این افراد اطلاعی ندارد باید به حال فدراسیون وقت تاسف خورد، چرا که باید ارکان کاراته را به خوبی رصد کند و در فدراسیون جهانی  هم برش لازم برای تصممیات داخلی و خارجی را داشته باشد و تحت نفوذ این عوامل حرکت نکند.

سکوت فدراسیون کاراته در قبال این اتفاق موجب شده است تا این افراد به خود اجازه بدهند بعد از حذف سلیمی به نامه نگاری شان با فدراسیون جهانی و فرستادن ریز جزئیات به مدیران این مرجع بین المللی ادامه دهند. 

پرسشی که برای همه به وجود می‌آید این است که به غیر از فدراسیون کاراته چرا هنوز وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که همواره از زحمات سلیمی به خاطر حفظ کرسی و داوری هایش در رقابت‌های مختلف جهانی تشکر کرده اند  تا به امروز واکنش رسمی نشان نداده اند؟

این افراد در نقش خبر چین که اتفاقا برای بردن خبر‌های محرمانه فدراسیون میرزابنویسان خوبی هم هستند،  زمانی در فدراسیون کاراته به ریخت و پاش مشغول بوده و حالا که سکوت ورزش ایران را می‌بینند این مسیر را که قطعا رو به سمت نا کجا آباد است را برای ساخت توطئه‌های جدیدشان علیه کاراته که مردم و مسئولان روی مدال آوری اش حساب ویژه‌ای در المپیک توکیو باز کرده اند، ادامه می‌دهند.

مسئولان کاراته حالا که این رشته ورزشی صاحب ۴ سهمیه المپیک در رقابت‌های توکیو شده است، نباید به سادگی در قبال حذف سلیمی و از دست رفتن موقعیت‌های بین المللی تا به این اندازه صعه صدر به خرج بدهد و برای منافع ورزش ایران که دست کمی از منافع یک ملت ندارد، باید اقدامی رسمی کرده و  و دست این افراد را برای فدراسیون جهانی رو کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار