علیرضا آشناگر:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان با اشاره به اینکه در ۱۲ روز گذشته یک نفر در استان براثر ابتلاء به ویروس کرونا فوت‌شده است، گفت: با همکاری و مشارکت مردم، این استان در مرحله کنترل و مهار کرونا قرار دارد.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 23 May 2020

شهرداری‌های استان ۱۰ درصد بودجه خود را به فرهنگ‌سازی اختصاص دهند

استاندار سمنان پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد ملی مقابله با کرونای سمنان اظهار داشت: در ابتدا شیوع ویروس کرونا تعداد مبتلایان به این بیماری در استان با توجه به جمعیت بسیار بالابود اما این ویروس به‌خوبی مدیریت شد.

وی  بابیان اینکه علی‌رغم درصد بالای ابتلاء به این بیماری میزان مرگ‌ومیر کنترل‌شده است، خاطرنشان کرد: این استان آمادگی ورود به وضعیت سفید را دارد و با همکاری مردم این موقعیت بهبود می‌یابد.

علیرضا آشناگر با اشاره به اینکه در ۱۲ روز گذشته تنها یک نفر براثر ابتلاء به این ویروس در استان سمنان فوت‌شده است، افزود: در مرحله کنترل و مهار کرونا قرارگرفته‌ایم و اکنون وضعیت کل استان زرد است.

آشناگر از بازگشت به روال فعالیت کارمندان دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا دورکاری و مرخصی‌ها به روال قبل بازمی‌گردد و اماکن مقدس و بقاع متبرکه از اذان صبح تا اذان مغرب بازگشایی می‌شوند.

وی یادآور شد: بازگشایی و فعالیت اماکن تاریخی نیز در جلسه بعدی ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار