حجت‌الاسلام علی شکری:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان بابیان اینکه «قدس» روز وحدت مسلمانان است، گفت: قدس متعلق به جهان اسلام است و این موضوع توسط هیچ نیروی نظامی و سیاسی قابل‌تکذیب نیست.
کد خبر: ۸۵۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 20 May 2020

بازگشایی ۲ ساعته مساجد استان سمنان ویژه شب‌های قدر - خبرگزاری حوزه

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی با رؤسای ادارات تابعه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در آستانه روز قدس، ضمن بیان اینکه قدس متعلق به جهان اسلام و همان‌طور که امام راحل (ره) فرمودند پاره تن اسلام است، بیان کرد: روز قدس روز وحدت بین مسلمانان حول محور فلسطین محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه اسرائیل سرزمین فلسطین را غصب و در آن جنایت می‌کند، بیان کرد: سال‌ها است که کشورهای غربی مدعی حقوق بشر چشمانشان را بر روی این جنایات بسته‌اند و روز قدس بهترین فرصت برای اعلام انزجار از این رویه مرسوم محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام علی شکری بابیان اینکه اسرائیل محکوم‌به شکست است چراکه فلسطین هرگز تنها نخواهد بود، افزود: قدس متعلق به جهان اسلام است و این موضوع توسط هیچ نیروی نظامی و سیاسی قابل‌تکذیب نبوده و نیست و این موضوعی است که تاریخ گواهی آن را می‌دهد.

شکری بابیان اینکه در سال جاری به‌واسطه شرایط بهداشتی و شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس نیست اما این بدان معنی نخواهد بود که مردم ما از اعلام انزجار از اسرائیل دست می‌کشند، بیان کرد: شکل ظاهری روز قدس کمی تفاوت دارد اما هویت آن تغییری نکرده است و مردم ما در روز قدس هرچه فریاد انزجار دارند بر سر استکبار گران خواهند زد تا ثابت کنند فلسطین متعلق به جهان اسلام است.

وی بابیان اینکه پویش‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای در رسانه‌ها، فضای مجازی و … برای روز قدس تدارک دیده شده است، افزود: استفاده از فضای مجازی برای رساندن فریاد حقانیت مردم فلسطین به گوش جهانیان یکی از برنامه‌هایی است که در سال جاری مردم مسلمان ایران و آزادیخواهان دیگر نقاط جهان آن را در دستور کار خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به فلسفه روز قدس و ضمن گرامی داشت یاد و خاطر امام راحل (ره) بیان کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین دکترین انقلاب اسلامی است و لذا مردم ما تا آخرین نفس پشتیبان مردم مسلمان فلسطین خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار