در این گزارش تعدادی از برترین بازی‌های ویدئویی برای گوشی‌های هوشمند معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۸۵۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 17 May 2020

معرفی برترین عناوین رایانه‌ای موبایلی

به گزارش تابناک سمنان: گوشی‌های هوشمند این روزها به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی افراد تبدیل شده است و افراد بیشتر زمان روز خود را صرف استفاده از این دستگاه‌ می‌کنند. یکی از کاربردهای اصلی گوشی‌های هوشمند در اجرای بازی‌های رایانه‌ای است که در چند سال اخیر توسعه بسیار چشم‌گیری داشته‌اند و به نوعی می‌توان گفت بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده برای موبایل‌‌ها دست کمی از نظر داستانی از عناوین کنسول‌ها ندارند. برخی از بازی‌های آنلاین عرضه شده برای کنسول‌ها و پلتفرم کامپیوتر نیز به گوشی‌های هوشمند راه پیدا کرده‌اند و همین موضوع باعث بالاتر رفتن آمار گیمرهای گوشی‌های هوشمند شده است.

اما از این واقعیت که صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند مناسب اجرای عناوین اول شخص و شوتر نیستند نمی‌توان فرار کرد و به نوعی اجرای این نوع بازی‌ها یکی از سخت‌ترین کارهایی است که می‌توان با گوشی‌ها انجام داد. در کنار بازی‌های اکشن و شوتر عناوین دیگری نیز برای گوشی‌های هوشمند در بازار موجود هستند که طرفداران زیادی دارند و می‌توانند زمان زیادی گیمر را سرگرم کنند. در ادامه قصد داریم تعدادی از برترین عناوین موبایلی را معرفی کنیم:

معرفی برترین عناوین رایانه‌ای موبایلی

بازی Two Dots

بازی Two Dots یکی از عناوین قدیمی و بسیار پرطرفدار در دنیای عناوین موبایلی است که در سبک پازل ساخته شده و نزدیک به پنج میلیارد مرحله در آن وجود دارد که می‌توان به میزان بسیار زیادی گیمرها را سرگرم کند. اجرای این بازی علاوه بر نیاز به تمرکز بالا، احتیاج به توجه به زمان نیز خواهد داشت و کاربر باید مراقب زمان اعلام شده از هر مرحله بازی باشد.

گیم پلی این بازی نیز به این صورت است که گیمر باید نقاط هم رنگ موجود در بازی را به یکدیگر متصل کند و هرگاه بتواند از اتصال نقاط بازی به یک مربع برسد، تمامی رنگ‌های مانند رنگ مربع از بازی حذف خواهند شد. این بازی در حال حاضر برای دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس کاربران قرار دارد.

معرفی برترین عناوین رایانه‌ای موبایلی

بازی ۲۰۴۸

بازی ۲۰۴۸ یکی از عناوین سبک پازل و معمایی است که به طور مستقیم ذهن گیمر را به چالش می‌کشد. این بازی در ظاهر بسیار ساده به نظر می‌رسد اما گیمر پس از گذشت مدتی خواهد دید که اجرای این بازی به شدت احتیاج به تمرکز و استفاده ازذهن خواهد داشت. گیمر در این بازی باید اعداد مشابه هم را روی هم بکشد تا از این طریق دو عدد با یکدیگر جمع شوند و عددی جدید به وجود آید.

هدف گیمر در این بازی رسیدن به عدد ۲۰۴۸ است اما پس از رسیدن به این گیمر همچنان می‌تواند به بازی ادامه دهد و تا بی‌نهایت به جمع کردن اعداد به وجود آمده در بازی بپردازد. این بازی در حال حاضر برای تمامی سیستم عامل‌های گوشی‌های موجود در بازار در دسترس کاربران قرار دارد.

معرفی برترین عناوین رایانه‌ای موبایلی

بازی Crossy Road

بازی Crossy Road یکی از عناوین بسیار جذاب برای گوشی‌های هوشمند است و در سبک عناوین بی پایان ساخته شده است. این بازی با گرافیک پیکسلی ساخته شده است که در دنیای بازی‌های امروز تجربه آن برای بسیاری از کاربران می‌تواند لذت بخش باشد؛ لازم به ذکر است که این بازی جزو برترین عناوین موبایلی موجود در فروشگاه‌های موبایلی است.

گیم پلی این بازی به این صورت است که گیمر باید یک شخصیت که به طور پیشفرض یک جوجه است را از خیابان رد کند و مراقب برخورد او با خودروهای در حال عبور از خیابان باشد. بازی مذکور برای دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس گیمرها قرار دارد.

معرفی برترین عناوین رایانه‌ای موبایلی

بازی Piffle

بازی Piffle یکی از عناوین بسایر سرگرم کننده موبایلی است که گیمر در آن باید با پرتاب کردن گربه‌ها به جای توپ، بلوک‌های موجود در بازی را نابود کند و مراحل بازی را طی کند. این بازی به نوعی از روی عنوان انگری برد کپی برداری شده است و قابلیت‌های موجود در آن بازی به طور کلی در عنوان Piffle نیز وجود خواهد داشت. این عنوان در حال حاضر برای دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس کاربران قرار دارد.

معرفی برترین عناوین رایانه‌ای موبایلی

بازی Mini Metro

این بازی به نوعی در سبک پازل ساخته شده است و در آن گیمر باید با متصل کردن خطوط ریلی به یکدیگر از بروز حادثه جلوگیری کنند. ابتدای این بازی با آرامش شروع خواهد شد اما پس از مدتی بازی به شدت شلوغ خواهد شد و گیمر برای کنترل کامل بازی باید تمرکز بسیار زیادی داشته باشد. این بازی در حال حاضر برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS و همچنین کنسول‌های بازی در دسترس گیمرها قرار دارد.

معرفی برترین عناوین رایانه‌ای موبایلی

بازی Fire Emblem Heroes

بازی مذکور یکی از عناوین استراتژِی ساخته شده برای گوشی‌های هوشمند است که تعداد بسیار زیادی قهرمان و شخصیت در آن وجود دارد که هرکدام از آن‌ها قدرتی مشخص دارند و گیمر می‌تواند در هر بخش از بازی از یک شخصیت استفاده کند. گیم پلی این بازی بسیار فراتر از چیزی است از یک بازی موبایلی انتظار می‌رود.

همچنین این بازی دارای بخش Story Maps است که به کاربران امکان اجرای بازی در حالت آفلاین را نیز خواهد داد. این بازی برای دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس کاربران قرار دارد.

معرفی برترین عناوین رایانه‌ای موبایلی

بازی  Monument Valley

بازی Monument Valley یکی از عناوین سبک پازل ساخته شده برای دستگاه‌های هوشمند است که ذهن کاربر را به طور عجیبی درگیر خود خواهد کرد. گیم پلی بازی به این صورت است که گیمر باید سازه‌های موجود در بازی را بچرخاند تا راه عبور برای شخصیت اصلی موجود در بازی باز شود و بتواند روی سازه‌ها عبور کند. در این بازی گیمر باید نوع دید خود را کاملا تغییر دهد تا بتواند از مراحل بازی عبور کند. سازه‌های موجود در این بازی براساس علم هندسه ساخته شده است و به نوعی برای رد کردن مراحل این بازی باید از قوانین هندسه استفاده کرد. بازی مذکور برای دو سیستم iOS و اندروید در دسترس گیمرها قرار دارد.


بیشتر بخوانید: رکورد شکنی شگفت‌انگیز Call Of Duty: Warzone با جذب ۵۰ میلیون گیمر فعال


معرفی برترین عناوین رایانه‌ای موبایلی

بازی Ticket to Earth

بازی مذکور یکی از عناوین سبک پازل در دستگاه‌های هوشمند است که دارای داستانی بسیار جذاب بوده و گیمر در آن باید زمین را از دست موجودات فرازمینی نجات دهد. گیمر در این بازی باید کاشی‌های همرنگ را به یکدیگر وصل کند تا شخصیت اصلی داستان بازی بتواند به سمت جلو حرکت کند و به مبارزه با موجودات موجود در بازی بپردازد.

این عنوان در حال حاضر برای دو سیستم عامل iOS و اندروید و همچنین پلتفرم کامپیوتر در دسترس کاربران قرار دارد.

گزارش از علی زحمت کش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار