کد خبر: ۸۵۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 16 May 2020

 

تابناک/رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان طی پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گیلان، در این پیام آمده است:

مقام معظم رهبری (مدظله العالی): روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد. 

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد. 
روابط عمومی ها می توانند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمانها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد٬ به عنوان نقش آفرین اصلی همدلی و همزبانی بین ملت و دولت باشند . 
روز ارتباطات و روابط عمومی٬ در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگر تلاش کرده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت کنیم. 
در سالی که مزین است به « جهش تولید»٬ بر خود فرض می دانم ۲۷ اردیبهشت ماه٬ سالروز ارتباطات و روابط عمومی را به همه تلاشگران این حوزه که در جهت انجام رسالت خطیر خود و توسعه و نهادینه سازی بخش کشاورزی به عنوان قطب اول تولید و اقتصاد استان گام برمی دارند، تبریک و تهنیت عرض نمایم، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار