کد خبر: ۸۴۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ 09 May 2020

 

تابناک/نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به مشارکت خوب مردم در مرحله دوم رزمایش مواسات گفت: از همه مردم نیکوکار گیلان برای مشارکت در این رزمایش تشکر می‌کنم.

 
امام‌جمعه رشت: بسیج مردم گیلان در لبیک‌ به ندای رهبر انقلاب و کمک‌مومنانه ستودنی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در حاشیه اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات در گیلان و توزیع بیش از 50 هزار بسته کمک معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در گیلان اظهار داشت: امروز روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) است و مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در گیلان اجرا می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده همواره در آموزه‌های اسلامی سفارش و تاکید شده است افزود: رزمایش مواسات در راستای لبیک‌گویی به ندای رهبر معظم انقلاب و کمک به نیازمندان در سطح کشور و گیلان برگزار می‌شود و از همه مردم نیکوکار گیلان برای مشارکت در این رزمایش تشکر می‌کنم.

ارسلان زارع، استاندار گیلان نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در مرحله دوم رزمایش مواسات در گیلان بیش از 50 هزار بسته کمک معیشتی در گیلان توزیع می‌شود البته همین تعداد بسته حمایتی در مرحله نخست این رزمایش با حفظ آبروی اقشار آسیب‌دیده از کرونا در گیلان توزیع شد و انتظار می‌رود این انسجام و همدلی برای کمک به نیازمندان حفظ و تکرار شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: مردم خوب استان گیلان در عرصه مقابله با کرونا و رزمایش مواسات همچون دوران دفاع مقدس که در پشتیبانی از رزمندگان اسلام نقش به‌سزایی ایفا کردند امروز نیز همچون گذشته به‌خوبی نقش‌آفرینی کردند.

سردار محمد عبدالله‌پور با بیان اینکه بسیجی هر جا که نظام و انقلاب کمک بخواهد در عرصه حضور دارد خاطرنشان کرد: یک بسیجی همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است و بسیجیان در عرصه مقابله با کرونا نیز همچون سایر عرصه‌ها به‌خوبی درخشیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به کرامت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: امام حسن مجتبی(ع) کرامت و بخشش زیادی که داشتند به کریم اهل‌بیت(ع) معروف شدند البته امام حسین(ع) نیز در بخشش اموال بسیار کرامت داشتند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین غلامحسن تسخیری با بیان اینکه اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به ما درس مواسات و همدلی دادند، خاطرنشان کرد: امروز شاهد ایثارگری مردم و مشارکت خوب آنان در طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان هستیم که این امر نشان‌دهنده محبت مردم به فقراء و اقشار آسیب‌دیده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه استفاده از بدنه مردمی برای رفع مشکلات نظام و مردم همیشه تاثیرگذار بوده است اظهار داشت: از اوایل انقلاب همواره نقش مردمی کلید طلایی حل مشکلات و بحران‌ها بود.

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور خاطرنشان کرد: هرجا که بسیج در آن عرصه نقشی ایفا کند آن کار خیر و برکت زیادی خواهد داشت و در این ایام نقش بسیج در کنار زحمات دستگاه‌های دولتی و نیروهای مسلح بسیار تأثیرگذار بوده زیرا اخلاص و تلاش بدون چشم‌داشت از جمله شاخصه‌های بسیج است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: جمعیت هلال احمر گیلان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان با مشارکت و کمک به طرح غربالگری و تب‌سنجی در مبادی ورودی استان و همچنین تولید ماسک و حضور در مراکز درمانی و کمک به کادر درمان خدمات‌دهی کرده است.

مهدی ولی‌پور با اشاره به توزیع 23 هزار بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سطح استان گیلان که توسط جمعیت هلال احمر گیلان انجام شد خاطرنشان کرد: در چند روز آینده 500 بسته غذایی دیگر نیز در قالب رزمایش مواسات بین نیازمندان استان توزیع می‌کنیم.a

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار