محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
اخبار حوزه انتظامی مازندران در 17 اردیبهشت توسط فرماندهان نیروی انتظامی مازندران از کل استان از غرب تا شرق وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۴۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 06 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اخبار حوزه انتظامی مازندران در 17 اردیبهشت توسط فرماندهان نیروی انتظامی مازندران و رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .

بر اساس این گزارش، سرهنگ "علیرضا قدمی" اظهار داشت: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهاي " كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه " و بالعكس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور " كرج- چالوس"، تصریح کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 19 اردیبهشت ماه از ابتدای "آزاد راه تهران – شمال" به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 6 بعد ازظهر تا ساعت 24 همان روز از "مرزن آباد" به سمت کرج و تهران به صورت يك طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تریلر ها از محور هراز عنوان کرد: تردد کلیه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 ظهر تا ساعت24 روز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه 18 اردیبهشت ماه و جمعه 19 اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 4 بعدازظهر تا 24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 6 بعد ازظهر تا 24 همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل از "آب اسک" به "رودهن" محدوده "مشا" به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی تاکید کرد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی ، اجرای محدودیت ها لغو و متعاقبا از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

 بسمه تعالی

با سلام و آرزوی قبولی طاعات، توفیق روز افزون و صحت و سلامتی برای شما

اخبار انتظامی استان مازندران مورخه 99/2/17 تقدیم حضور می گردد

کشف میلیاردی کالای قاچاق در ساری 

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از کشف 2 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح نظارت بر شرکت های باربری و دستگیری 3 متهم خبر داد . 

سرهنگ "مسعود تقدیسی لاریجانی" در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: در اجراي طرح تشديد مقابله با قاچاق کالا و ارز به خصوص کالاهاي اساسي و در راستاي اقدامات پيشگيرانه و نظارت بر شرکت هاي حمل و نقل و باربري ها، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين پليس ، موفق به کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاري نمايندگان صنعت، معدن و تجارت در قالب تیم گشت مشترک از چند شرکت حمل و نقل و باربری ها، بازديد کردند .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: در این بازدیدها 20 حلقه لاسيتک خودرو به همراه 1200قوطي الکل، 7 دستگاه گوشي تلفن همراه،4 دستگاه لوازم خانگي فاقد مدارک به ظن قاچاق کشف شد.

سرهنگ تقدیسی، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این میزان کالای قاچاق 2 میلیارد ریال برآورد شد که در این خصوص 3 متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: کليه اموال مکشوفه به سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليکي تحويل و در این خصوص پرونده تشکيل شد و در حال رسيدگي است .

 

دستگیری قاچاقچیان محصولات جنگلی در شهرستان نور 

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 4 قاچاقچی محصولات جنگلی و کشف 4 و نیم تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب و فراورده های جنگلی توسط چند قاچاقچی چوب در مناطق جنگلی ایزد شهر و چمستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: ماموران با حضور در مناطق یاد شده، در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری 4 قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

سرهنگ شالیکار از توقیف 2 خودروی نیسان و یک تیلر کشاورزی حامل چوب در این عملیات ها خبر داد و اظهار داشت: در مجموع 4 و نیم تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودروها کشف شد .

وی همچنین خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

 

دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی در فریدونکنار 

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از دستگیری سارق اماکن خصوصی با 9 فقره کشف در این شهرستان، خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن هاشم پور درباره جزئیات این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ هاشم پور، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 9 فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان فریدونکنار اعتراف کرد.

وی همچنین، اظهار داشت: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

 

کشف 35 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گلوگاه 

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 35فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد. 

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 20 سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ حسن زاده، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 35فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی،اموال و قطعات خودرو و ...در این شهرستان اعتراف کردند .

وی همچنین اظهار داشت: توقیف 66 وسیله نقلیه متخلف از دیگر اقدامات این فرماندهی در اجرای این طرح بوده است.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه ضمن قدرداني از مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی با نیروی انتظامی با تاکید بر افزایش امنیت جامعه ازشهروندان خواست: هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک با اعلام مراتب به پلیس110پلیس را در تامین و حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری کنند.

 

قاچاقچی پوست حیوانات وحشی در رامسر دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان" رامسر" از دستگیری قاچاقچی پوست حیوانات وحشی و کشف یک تخته پوست پلنگ میلیونی در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و فروش پوست انواع حیوانات وحشی در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، که اهل تهران و ساکن این شهرستان بود را شناسایی و دستگیر کردند .

سرهنگ قیصری از کشف یک تخته پوست پلنگ که کارشناسان ارزش آن را بالغ بر 800 میلیون ریال عنوان کردند، از متهم خبر داد و اظهار داشت: متهم ضمن اعتراف به خرید و فروش پوست انواع حیوانات وحشی با همکاری شکارچیان غیر مجاز منطقه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه به شهروندان، توصيه كرد: هرگونه موارد مشکوک را سریعاً ازطریق تلفن 110 به پلیس اعلام دارند.

 

کشف 2 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در نكا 

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف دو دستگاه خودرو با 2تن چوب جنگلي قاچاق ، در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسین زارع " در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي کسب خبري مبني بر تردد دو دستگاه خودرو نیسان در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان نکا افزود: گشت یگان امداد این فرماندهی باهماهنگي قضايي ،خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آنها مقدار 2تن و 200کیلوگرم چوب جنگلي قاچاق کشف کردند .

سرهنگ "زارع" تصريح کرد: راننده های خودرو ها به مرجع قضائي معرفي و چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل شد .

فرمانده انتظامي شهرستان درخاتمه با اشاره به پيامدهاي ناشي از قطع بي رويه درختان و قاچاق فراورده هاي جنگلي از مردم خواست: براي جلوگيري از سودجویي هاي افراد فرصت طلب در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

دستگیری سارق قطعات داخلی خودرو در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه ای امال و قطعات داخلی خودرو با 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت امال و قطعات داخل خودروها در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند .

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 11 فقره سرقت شامل سرقت خودرو، قطعات داخلی خودروها در این شهرستان اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسته می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 دستگیری سارق حرفه ای دوچرخه در شهرستان آمل 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارق دوچرخه با 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ"نعمت الله آزادی"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظانی شهرستان آمل، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت بلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند .

سرهنگ آزادی، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، با تشکیل تیم عملیاتی، متهم که اقدام به سرقت دوچرخه از پارکینگ و انبار منازل مردم می کرد در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد .

وی همچنین، اظهار کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 16 فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان آمل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آمل در خاتمه به مردم توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و تجهیز منزل و مجتمع های مسکونی خود به تجهیزات ضد سرقت و دوربین مدار بسته، در صورت برخورد با هرگونه مساله امنیتی و یا مشاهده افراد مشکوک در محل سکونت خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بابلسر 

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 84 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین اسدی" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 35 نفر از سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند .

سرهنگ اسدی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند .

وی از توقیف 113خودرو و 132 موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت : کشف 84 فقره سرقت، شامل 22 فقره معابر واماکن،11 فقره منزل،22 فقره کابل برق،3 فقره موتورسیکلت،5 فقره داخل خودرو،3 فقره احشام،3 فقره خودرو ،1فقره کش روزنی ،1فقره دوچرخه و 13 فقره سایر سرقت ها از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

اسدی، افزود: در این طرح از 365 واحد صنفی این شهرستان بازدید شد که از این تعداد به 185 واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و 14 واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت ضوابط انتظامی و فاقد مجوز پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در اجرای این طرح ، گفت: پلیس همواره با هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنندن و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد خواهد کرد.

سرهنگ اسدی در پایان از شهروندان، خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 دستگیری عامل توزیع مواد مخدر در شهرستان نور 

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری عامل توزیع مواد مخدر و آلات استعمال در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان نور، مووضع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی شدند .

سرهنگ شالیکار، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، در بازرسی از منزل متهم 2 کیلو گرم تریاک و 40 حقه وافور و آلات استعمال مواد مخدر کشف شد .

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، مواد مخدر را عاملی برای به خطر افتادن سلامت جوامع برشمرد و گفت: ره آورد اعتیاد در جامعه، نگرانی در خانواده ها و ناامني شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان نور در پایان، اظهار داشت: مقابله با پديده شوم مواد مخدر و دستیابی به جامعه امن، نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است .

 توقیف خودروی حامل مواد مخدر در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر" از کشف 2 کیلوگرم تریاک از یک خودروی کامیون در این شهرستان خبرداد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ " حسن عنایتی گنجی" با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر با یک خودروی کامیون توسط عاملی افیونی در بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی و متوقف کردن خودروی مورد نظر در عملیاتی ضربتی شدند.

سرهنگ عنایتی از کشف 2 کیلو گرم تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و اظهار داشت: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه زندان شد .

 سوداگرمرگ مسافرنما در محمودآباد به دام افتاد 

فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 4 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر، اهل یکی از استان های غربی کشور در شهرستان محمودآباد موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، متهم که در پوشش مسافرت های خانوادگی اقدام به توزیع مواد مخدر در این شهرستان می کرد شناسایی شد.

سرهنگ حسین زاده، در ادامه اظهار داشت:ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی متهم را حین تردد در این شهرستان متوقف و وی را دستگیر کردند .

وی از کشف 4 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و اظهار داشت: این قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار