حبیب اله خزایی در گفتگو با تابناک:
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:در بحران شیوع ویروس کرونا اعضای هیات علمی بالینی این دانشگاه در خط مقدم مبارزه با کرونا در مراکز درمانی و اعضای هیات علمی پایه نیز در جبهه‌ای دیگر در تولید مواد ضد عفونی و تولید محتوا‌های آموزشی پیشتاز بودند.
کد خبر: ۸۴۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 03 May 2020

حبیب اله خزایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:پزشکان و پرستاران و دیگر نیرو‌های کادر بهداشت و درمانی با درد‌های مردم دست و پنجه نرم می‌کنند و در جهت کاهش آلام آنان دلسوزانه تلاش می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد:تنها دانشگاه علوم پزشکی تنها دانشگاهی است که آموزش حضوری در آن ادامه دارد و هم اکنون ۷۰۰ دستیار دوشادوش دیگر اساتید به ارائه خدمت و آموزش مشغول هستند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد:در این دانشگاه تا به امروز ۳۰۰۰ محتوای آموزشی مجازی طراحی و ارائه شده است.

خزایی افزود:یکی از مهمترین شاخص‌های دانشگاه، جذب دانشجوی خارجی و بین المللی است که هم اکنون ۴۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند که بعد از دانشگاه تهران دومین دانشگاه کشور هستیم، که تداوم این راه نیازمند همکاری و حمایت مسئولین ارشد استان است.

وی در پایان گفت: راه اندازی دانشکده توانبخشی از دیگر موفقیت‌های دانشگاه در سال گذشتهاست کهبرای ادامه این مسیر و رفع مشکلات موجود نیازمند فراهم ساختن زیر ساخت‌ها و توسعه فضای فیزیکی هستیم تا بتوانیم در سال آتی شاهد پذیرش دانشجو در رشته‌های مختلف این دانشکده باشیم.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار