معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان مازندران گفت: ۴۰ هنرمند این کانون با هنر خود جلوههای معنوی ماه رمضان را به تصویر میکشند.
کد خبر: ۸۴۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 30 April 2020

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان مازندران گفت: ۴۰ هنرمند این کانون با هنر خود جلوههای معنوی ماه رمضان را به تصویر میکشند.

علیرضا پاکبین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز به کار برنامه محفل نور حوزه هنری مازندران افزود : بیش از یک دهه از برگزاری این گردهمایی هنری و برنامه ثابت واحد هنرهای تجسمی در ایام ماه مبارک رمضان با حضور تنی چند از هنرمندان رشته های خوشنویسی، تذهیب و نگارگری می گذرد اما امسال بدلیل بروز کرونا این برنامه شکل و شمایل دیگری پیدا کرده است .

معاون حوزه هنری مازندران اضافه کرد :این رویداد فرهنگی هنری گاه به شکل آزاد و یا بصورت موضوعی، همواره با هدف تولید آثار معنوی و فاخر برگزار می شد که امسال با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا به شکل غیر حضوری صورت می گیرد.

وی ادامه داد : ویژه برنامه امسال با حضور ۴۰ تن از هنرمندان تذهیب کار و خوشنویس در حال برگزاری است که با نگارش فرازهایی از کتاب الهی نامه علامه حسن زاده آملی در ۲۰ تابلو را انجام خواهند داد .

به گفته پاکبین با رسیدن به روزهای پایانی با برپایی نمایشگاه آثار تولیدی ضمن اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از پدیدآورندگان تجلیل بعمل می آید.

حوزه هنری مازندران با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برنامه های جمعی، فعالیت های خود را در فضای مجازی متمرکز کرده است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار