رئیس پلیس آگاهی استان گفت: مشخصات ۷۵۰ قلم کالای مسروقه این استان در سامانه نما پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.
کد خبر: ۸۴۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 23 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر گفت: نما سامانه‌ای است که از آن برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالای مسروقه توسط پلیس آگاهی استفاده می‌شود و به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف شده را رصد کنند.

وی بیان داشت: از زمان راه اندازی این سامانه تاکنون ۹۰ درخواست مالباختگان به پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شده است.

این مقام انتظامی افزود: شهروندان البرزی که اموالشان در این استان به سرقت رفته است برای شناسایی اموال خود به سامانه نما مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مالباختگان تا پیش از این راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

این مقام انتظامی یادآور شد: تاکنون مشخصات۷۵۰ قلم کالای مسروقه این استان در سامانه نما پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.

سرهنگ نادربیگی خاطر نشان کرد که در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده در سایت نما با عکس کالای کشف شده بار گزاری می‌شود و مالباختگان می‌توانند برای برای ورود به این سامانه نما با وارد کردن کد ملی و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام تا محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع صورت گیرد.

دسترسی به سامانه نما از لینک زیر امکانپذیر است 

http://agahi.police.ir

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار