رضا چمن:
به گزارش تابناک سمنان: رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، گفت: طی سه روز اخیر ۲۲ بیمار کرونایی در شهرهای زیرمجموعه این دانشگاه شناسایی شدند تا تعداد کل بیماران شاهرود و میامی به ۵۳۵ نفر برسد.
کد خبر: ۸۴۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 21 April 2020

دکتر رضا چمن به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منصوب شد ...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن اشاره به آخرین آمار بیماران کرونایی در شهرهای زیرمجموعه دانشگاه، بیان کرد: طی سه روز اخیر ۲۲ مورد بیمار کرونایی در شهرستان‌های شاهرود و میامی شناسایی‌شده است.

وی با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر کادر درمانی در بیمارستان امام حسین (ع) و دیگر مراکز بهداشت و درمانی شهرستان‌های شاهرود و میامی، بیان کرد: نرخ بهبودی بیماران کرونایی در شاهرود و میامی ۸۷ درصد است.

رضا جمن با بیان اینکه با احتساب این موارد، تعداد کل بیماران قطعی کرونایی در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به ۵۳۵ نفر رسید، افزود: از این تعداد ۴۶۶ نفر بهبودیافته‌اند.

چمن گفت: در این مرحله عملیات بیماریابی به طور گسترده و جامع در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حال اجراست و مهمترین رسالت همکاران ما کشف موارد مبتلا و اتخاذ تدابیر مناسب برای قطع زنجیره انتقال است در همین راستا از همه موارد دارای علائم بالینی مراجعه‌کننده به مراکز بهداشتی درمانی و همچنین از موارد تماس نزدیک با مبتلایان نمونه آزمایشگاهی تهیه می‌شود.

وی افزود: در این شرایط مراقبت‌های لازم از همه موارد شناسایی‌شده اعم از سرپایی و بستری به عمل می‌آید و خصوصاً کنترل تماس‌ها با جدیت صورت می‌گیرد و در صورت نیاز از نقاهتگاه برای جداسازی مطلوب استفاده می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار