فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۸۴۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 21 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی افزایش سرقت خودرو و لوازم خودرو در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش چهار باغ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: ماموران با تلاش‌های شبانه روزی و افزایش گشت‌های انتظامی و کنترل نقاط جرم خیز، در نهایت موفق به شناسایی هویت یکی از سارقان شدند.

سلیمانی با بیان این که متهم شناسایی شده از سارقان سابقه دار شهرستان ساوجبلاغ بود، گفت: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را به همراه ۲ نفر دیگر از همدستانش دستگیر کردند.

او با بیان این که متهمان با مشاهده مستندات ماموران چاره‌ای جز اعتراف نیافته و به ۱۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و خوردو اقرار کردند، افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته از متهمان مشخص شد که نامبردگان مقادیر زیادی از اموال مسروقه را به یکی از مالخران سابقه دار فروخته اند که در بازرسی از محل اختفا مالخر و متهمان تعداد زیادی لوازم خودرو از قبیل ضبط و پخش، رینگ و لاستیک و باطری خودرو و کامپیوتر (ecu) کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: شهروندان عزیز با تجهیز خودرو‌های خود به لوازم بازدارنده از جمله دزدگیر و قفل پدال از سرقت اموالشان پیشگیری کنند و در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک بافاصله با مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار