یکی از شهرهایی که در آبان ماه 98 با تجمعات فراوانی همراه بود، فردیس است، شهرستانی 500 هزار نفری که با انحراف تجمعات در این شهر به واسطه معاندین، چندین روز شاهد ناآرامی در آن بودیم.
کد خبر: ۸۴۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 21 April 2020
به گزارش «تابناک البرز»؛ اصلاح قیمت بنزین، اقدامی بود که توسط دولت در آبان ماه سال 98 انجام شد و اعتراضات فراوانی را به همراه داشت به گونه ای که معاندین فرصت را فراهم دیدند و با ورود به تجمعات خیابانی درصدد تحقق اهداف پلید خود بر آمدند، آنها حتی به اموال عمومی و بانک ها رحم نکردند و بسیاری از آنها را در شهرهای مختلف کشور آتش زدند. 
یکی از شهرهایی که در آبان ماه 98 با تجمعات فراوانی همراه بود، فردیس است، شهرستانی 500 هزار نفری که با انحراف تجمعات در این شهر به واسطه معاندین، چندین روز شاهد ناآرامی در آن بودیم، متاسفانه از آبان ماه سال 98 تا کنون مردم با مشکلاتی به واسطه کمبود بانک در این شهرستان مواجه شده اند. 
یکی از شهروندان فردیسی می گوید؛ "منطقه فردیس با جمعیت بالایی که دارد سه بانک ملی داشت که یکی از آنها در جاده ملارد شعبه توانیر و دو شعبه آن داخل فردیس بود اما در اغتشاشات آبان 98 شعبه توانیر و فلکه چهارم شعبه بلوار شهدا آتش گرفتند.
مردم فردیس با گذشت 5 ماه از اغتشاشات خیابانی آبان 98، تنها  یک شعبه فعال در فلکه اول فردیس داشتند و البته مشکلات زیادی به واسطه  شلوغی این بانک برای مردم ایجاد شد  در نتیجه شعبه توانیر در جاده ملارد بازسازی و راه اندازی شد، اما متاسفانه گفته شده شعبه فلکه چهارم کاملا جمع آوری می شود.
با جمع آوری شعبه فلکه اول فردیس، شهروندان از سه راه حافظیه تا فلکه پنجم باید در یک شعبه اقدامات خود را انجام دهند، در حالی که مردم بیشترین مراجعات را به بانک ملی دارند، حال سوال اینجاست، مگر اصل بر خدمت رسانی نیست؟ چرا در یک کلانشهر با جمعیت 500 هزار نفر به جای افزایش خدمت رسانی تعداد شعب بانک ها هر روز آب می روند و یک شعبه مهم جمع آوری یا با شعبه فلکه دوم فردیس ادغام می شود!". 
12 آذر ماه سال 98 بود که ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس پس از اتمام اغتشاشات گفت: باید ضررهایی که به بانک ها، اموال مردم و مراکز دولتی، پمپ بنزین ها و مساجد وارد شده است جبران، ترمیم و بازسازی شوند. 
بانک های شهرستان فردیس فعال شده و با اجاره برخی مراکز مستقر و پمپ بنزین های آسیب دیده شروع به کار کرده اند و به عموم ارائه خدمت می دهند.
 تمام خسارت ها را بررسی کرده و لیست به استانداری ارائه شده است تا با تحویل به وزارت کشور جبران خسارت ها صورت گیرد و سیاست کلی کشور در مورد فردیس نیز اجرایی شود.
آنچه مسلم است، تصمیمات غیر کارشناسی و بی پشتوانه دولت آسیب های فراوانی را برای استان ها به همراه داشت و همچنان مردم با تبعات آن در غالب کلانشهرها دست و پنجه نرم می کنند زیرا نه تنها بسیاری از بانک ها بازسازی نشدند بلکه تعداد شعب روز به روز کمتر می شود.
 
برچسب ها: بانک ، اغتشاشات ، فردیس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
امروز نامه رسمی مبنی بر انحلال شعبه بلوار شهدای فردیس و ادغام آن با شعبه فردیس واقع در فلکه اول ابلاغ گردیده و عملا از تاریخ ۱۸ اردیبهشت شعبه ای بنام بلوار شهدای فردیس وجود خارجی نخواهد داشت .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار