علی‌اصغر جمعه‌ای:
به گزارش تابناک سمنان: علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: ۴۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های استان با کمک فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی استان اهدا شد.
کد خبر: ۸۴۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 20 April 2020

 

پایگاه خبری رتبه‌آنلاین » گفت‌وگو با علی‌اصغر جمعه‌ای: هزینه ...

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با فرمانده سپاه استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه همدلی و همراهی عموم مردم برای مقابله و شکست کرونا ویروس لازم و ضروری است، اظهار داشت: با کمک فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی سمنان تاکنون ۴۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و بهداشتی به بیمارستان‌های استان سمنان اهداشده است.

وی از توزیع سه عدد ونتیلاتور، ۱۰ عدد ونتیلاتور پرتابلی و یک دستگاه الکترو شوک در بیمارستان‌های درگیر کرونا در استان سمنان خبر داد و گفت: پرداخت کمک‌هزینه خرید دستگاه اکسیژن ساز مرکزی، ۱۰ عدد اکسیمتر و ۱۰ عدد ترمومتر نیز برای این بخش تهیه و توزیع‌شده است.

علی‌اصغر جمعه‌ای خاطرنشان کرد: ماسک n۹۵، ماسک معمولی، گان یکپارچه، انواع دستکش و لباس‌های یکپارچه ایزوله ازجمله تجهیزات بهداشتی است که برای کادر درمان استان سمنان خریداری و توزیع‌شده است.

جمعه‌ای با اشاره به اینکه شیوع کرونا به اقتصاد استان ضررهایی را وارد کرده است، افزود: واحدهای تولیدی آسیب‌دیده از کرونا در استان سمنان شناسایی می‌شوند.

وی بابیان اینکه باید برای رفع این آسیب‌ها در واحدهای صنعتی بزرگ تمرکز کنیم، افزود: تاکنون تعدیل نیرو به خاطر بیماری کرونا در واحدهای صنعتی استان سمنان گزارش نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان با تأکید بر اینکه میزان خسارت‌ها در واحدهای تولیدی بررسی می‌شود، تصریح کرد: برای تحقق این هدف باید نسبت به برگزاری نشست‌های مشترک با گروه‌های اقتصادی استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

جمعه‌ای کاهش میزان خسارت‌ها و به حداقل رساندن آن‌ها را یکی از دغدغه‌های مهم این نهاد برشمرد و گفت: تهیه لیست اطلاعات واحدهای صنایع و معادن برای تسهیل در شناسایی واحدهای متضرر از کرونا در دستور کار است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار