مدیرکل امور مالیاتی ایلام از افزایش مشارکت مردم استان در تحقق برنامه های مالیاتی با افزایش خوداظهاری مودیان خبر داد و گفت: ۳۵ هزار پرونده الکترونیکی مالیاتی در ایلام تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۴۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲ 20 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عزیزالله عباس پور عنوان کرد: در سال ۹۸ برای ۳۵ هزار مودی مالیاتی پرونده الکترونیکی برای اخذ کد اقتصادی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: انجام هرگونه فعالیت اقتصادی بویژه بهره مندی از خدمات و تسهیلات و ارائه اظهارنامه مالیاتی مستلزم اخذ کد اقتصادی است و بر اساس قوانین مربوطه، تمامی مودیان مالیاتی مکلف هستند نسبت به ثبت نام الکترونیکی به منظور تخصیص شماره اقتصادی اقدام کنند.

وی الکترونیکی کردن امور را باعث شفاف سازی، دقت و عدالت بیشتر در وصول مالیات و تسهیل و تسریع در امور مالیاتی ارزیابی و از مودیان مالیاتی به خاطر استقبال و همکاری در این باره تقدیر و تشکر کرد.

عباس پور با بیان اینکه تعداد اظهارنامه‌های مالیاتی که از طرف مودیان ارائه شده، در سال ۹۸ نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است، افزود: تعداد اظهارنامه‌های ارائه شده از طرف مودیان مالیاتی استان مربوط به عملکرد سال ۹۶، ۲۲ هزار و ۷۴۹ مورد بوده که در عملکرد ۹۷ این میزان به ۲۶ هزار و ۳۹۲ مورد افزایش یافته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار