استاندار مازندران گفت: مدیران دستگاههای اجرایی تلاش بکنند ارتباط خود را با مردم تقویت بکنند.
کد خبر: ۸۳۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳ 14 April 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی از طریق تلفن ۱۱۱ با مردم سخن گفت و به سوالات و مسایل مردم استان پاسخ داد .

حسین زادگان در حاشیه این برنامه افزود: همواره بر ارتباط مدیران با مردم و حضور آنان در میان مردم تاکید کرده ام و در شرایطی که با موضوع بیماری کرونا در جامعه روبرو هستیم، مدیران باید با حضور در مرکز سامد، پاسخگویی به مردم از طریق تلفن و دیگر شیوه های ارتباطی در پیشبرد و تسهیل امور آنان اهتمام کنند.

وی گفت: در این مقطع که در حال مقابله با شیوع ویروس کرونا هستیم بهره گیری از شیوه های ارتباطی غیر حضوری ضمن پیشبرد امور مردم از رفت آمدهای آنان در اجتماع، محیط ادارات و تردد بین شهری جلوگیری می نماید.

استاندار مازندران افزود: سامانه سامد فرصت مغتنمی برای ارتباط با مردم در این شرایط است و مدیران باید برای تداوم ارتباط با مردم مجدانه تلاش نمایند.

براساس آمار هم اکنون حدود ۷۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاههای علوم پزشکی مازندران و بابل تحت درمان قرار دارند و تاکنون بیش از ۴ هزار بیمار کرونایی نیز پس از بهبودی از بیمارستان ها و مراکز درمانی مرخص شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار