رضا چمن:
به گزارش تابناک سمنان: رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: با تلاش کادر درمانی ۳۶۵ بیمار کرونایی در سطح شهرستان‌های تابعه این دانشگاه بهبود و پس از آموزش‌های لازم مرخص شدند.
کد خبر: ۸۳۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 07 April 2020

۵۰ درصد بیماران مبتلا به کرونا در سمنان بهبود یافتند - همشهری آنلاین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی درباره آخرین وضعیت کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه، ابراز کرد: تاکنون بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر با علائم مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی مراجعه داشتند.

وی با بیان اینکه ۹ مورد جدید کرونا در ۲۴ ساعت جدید در شهرهای زیرمجموعه این دانشگاه شناسایی‌شده است، ابراز کرد: با احتساب این موارد جدید، مجموع موارد کرونای مثبت و قطعی در شاهرود و میامی به ۴۴۴ نفر رسید.

رضا چمن با بیان اینکه ۸۸۰ نفر با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری‌شدند، ابراز کرد: عمده این افراد با بهبودی کامل مرخص شده‌اند.

چمن با بیان اینکه از این تعداد ۳۶۵ بهبود یافته‌اند، تاکید کرد: نرخ بهبودیافتگان کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی ۸۲ درصد است.

وی بیان کرد: افرادی که تاکنون موفق به تکمیل اطلاعات سامانه salamat.gov.ir نشده‌اند با مراجعه به این سامانه و تکمیل اطلاعات خود، به شبکه بهداشت و درمان کمک رسانند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار