رضا چمن:
به گزارش تابناک سمنان: رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه موارد ابتلای کرونا در شهرستان‌های تابعه این دانشگاه به ۴۳۱ نفر رسیده است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر به این بیماری مبتلا شدند.
کد خبر: ۸۳۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 05 April 2020

دکتر رضا چمن به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود منصوب شد ...

 

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در جمع خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و همزمان با غروب یکشنبه ضمن اشاره به آخرین وضعیت آمار کرونا در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، بیان کرد: با احتساب ۱۰ مورد شناسایی جدید در ۲۴ ساعت اخیر، مجموع موارد مثبت بیماری کرونا در شاهرود به ۴۳۱ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه هنوز خطر کرونا رفع نشده است، گفت: شناسایی مکرر و مستمر موارد جدید بیماری نشانگر فعال بودن زنجیره انتقال و انتشار بالای عامل بیماری کرونا محسوب می‌شود.

رضا چمن با بیان اینکه از این تعداد ۳۴۸ نفر بهبود یافته اند، بیان کرد: نرخ بهبودی بیماری کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی بیش از ۸۰ درصد است.

چمن کم توجهی به توصیه‌های بهداشتی مبنی بر در خانه ماندن را خطرناک دانست و تصریح کرد: این امر می‌تواند خطر استمرار روند صعودی ابتلاء به کرونا ویروس را به دنبال داشته باشد و انتظار می‌رود که محدودیت ترددها، فاصله گذاری فیزیکی و خود مراقبتی با حساسیت و دقت هر چه بیشتر توسط همگان رعایت شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار