سعید اسمعیل‌پور:
به گزارش تابناک سمنان: سعید اسمعیل‌پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در سال ۹۸ این ارگان توانست به یک هزار و ۳۰۰ مورد حادثه شامل ۵۲۶ مورد آتش سوزی و ۷۶۵ واقعه دیگر امداد رسانی کند.
کد خبر: ۸۳۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 05 April 2020

آتش‌سوزی در یک واحد مسکن مهر سمنان / سقوط یک زن از طبقه چهارم|خبر فوری

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان پیش از ظهر یکشنبه در گفتگوی مجازی با اصحاب رسانه و مطبوعات سمنان به تشریح عملکرد یک‌ساله این ارگان پرداخت و با بیان اینکه در سال ۹۸ بالغ بر ۲۹ هزار و ۶۰۰ تماس با ۱۲۵ سمنان گرفته‌شده است، بیان کرد: ۵۲۶ مورد آتش‌سوزی و ۷۶۵ مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانی سمنان در سال ۹۸ امدادرسانی شد.

وی با اشاره به خدمت رسانی هزار و ۳۰۰ حادثه، در سال ۹۸ توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، افزود: مجموعاً ۶۱۳ ساعت و ۵۸ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین سه دقیقه و ۵۲ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه، به ثبت رسیده است.

سعید اسمعیل‌پور با بیان اینکه بیشترین آتش‌سوزی با ۱۲۱ مورد در سال ۹۸ متعلق به معابر ساختمان‌های متروکه، ضایعات و سطل‌های زباله و بعد از آن منزل مسکونی و پارک‌ها و فضای سبز با ۹۴ مورد است، تاکید کرد: آتش‌نشانی در سال گذشته به حوادثی مانند محبوسی منزل و خودرو، گیرکردن حلقه یا انگشتر، تصادف و واژگونی خودرو، آسانسور و… بوده که بیشترین فراوانی در این بین با ۲۷۳ مورد به محبوس شدن در کابین آسانسور تعلق دارد.

اسمعیل‌پور با بیان اینکه آتش‌نشانی در سال ۹۸ توانسته ۱۶۶ عملیات محبوس شدن افراد در اماکن و منازل را با موفقیت انجام دهد، ابراز کرد: تعداد نجات‌یافتگان عملیات امدادی در سال گذشته ۸۳۰ نفر هستند همچنین در سال گذشته آتش‌نشانی سمنان برای پیشگیری از وقوع اتفاقات ۳۸ هزار و ۸۲۳ ساعت آموزش برای پیش دبستانی‌ها، مدارس سطح شهر، دانشجویان و کارکنان ادارات، شرکت‌ها، مؤسسات دولتی و … داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار