حسن خانجانی با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در زندان‌ها، ۲ هزار و ۳۳۰ زندانی در همدان به مرخصی رفتند تصریح کرد: این اتفاق با در نظر نگرفتن شرایط سختگیرانه اعمال شد.
کد خبر: ۸۳۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 04 April 2020
دادستان همدان با بیان اینکه دیروز زندانیان همدان به خاطر ترس از کرونا قصد ایجاد آشوب را داشتند، گفت: خوشبتانه در حال حاضر اوضاع آرام و تحت کنترل است.

به گزارش تسنیم، خانجانی اظهار داشت: در روز گذشته شاهد ناآرامی‌هایی در زندان همدان بودیم. خوشبختانه در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و هیچ زندانی فرار نکرده است.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی اخباری مبنی بر فرار زندانیان و درگیری مسلحانه انتشار یافته است، ابراز کرد: این اخبار کاملا کذب است و از منابع غیر رسمی منتشر شده است.

دادستان همدان با اشاره به اینکه تعدادی از زندانیان به خاطر ترس از کرونا قصد ایجاد آشوب داشتند و چند پتو را به آتش کشیدند، گفت: البته دیگر زندانیان با آن‌ها همکاری نکردند و حتی مبادرت به خاموش کردن آتش و همکاری با نیرو‌های امنیتی زندان کردند.

وی با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در زندان‌ها، ۲ هزار و ۳۳۰ زندانی در همدان به مرخصی رفتند تصریح کرد: این اتفاق با در نظر نگرفتن شرایط سختگیرانه اعمال شد.

دادستان همدان با بیان اینکه با این اقدام تعداد زیادی از زندانیان در مرخصی هستند اظهار کرد: تعدادی هم به خاطر ناتوانی در تامین کفیل نتوانستند به مرخصی بروند.

خانجانی با اشاره به اینکه تمام اقدامات بهداشتی برای مقابله با شیوع کرونا در زندان‌ها مورد توجه و در حال اجراست افزود: خانواده‌ها نگران این موضوع نباشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار