پیش‌بینی وضعیت آب و هوا و همچنین محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محور‌های مواصلاتی کشور در ۱۵ فروردین را در این خبر می‌توانید مشاهده کنید.
کد خبر: ۸۳۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 03 April 2020
به گزارش تابناک سمنان: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۱ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۱۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.
 
همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

وضعیت آب و هوا در روز ۱۵ فروردین

سازمان هواشناسی برای روز‌های جمعه و شنبه در شمال شرق وشرق کشور بارش باران گاهی بارعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات جنوب شرق رگبار پراکنده پیش بینی می‌کند، این وضعیت یکشنبه در سواحل شرقی دریای خزر، شمال شرق، ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از مرکز و شرق کشور رخ می‌دهد. طی روز‌های جمعه، شنبه و به ویژه یکشنبه، با توجه به شدت بارش در شمال شرق ریزش تگرگ در برخی از این مناطق دور از انتظار نیست.
 
آخرین وضعیت آب‌وهوا و محور‌های مواصلاتی کشور در پانزدهم فروردین
 
دوشنبه نیز در شمال غرب و سواحل غربی و مرکزی دریای خزر بارش باران گاهی بار عد و برق و وزش باد و در مناطقی از غرب و جنوب غرب رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود. سه شنبه گستره‌ی بارش کل نوار شمالی کشور فرا خواهد گرفت و موجب بارش شدید باران در سواحل دریای خزر، به ویژه سواحل غربی و مرکزی دریا و از اواخر وقت همراه با وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ در شمال شرق خواهد شد.

همچنین در این روز در دامنه‌های زاگرس مرکزی و مناطقی از مرکز و جنوب غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد. شایان ذکر است سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا در سواحل شمالی و شمال غرب بین ۸ تا ۱۲ درجه و در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بین ۶ تا ۸ در جه کاهش می‌یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار