رضا چمن:
به گزارش تابناک سمنان: رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: تا روز چهاردهم فروردین ماه ۳۱۷ بیمار کرونایی در شهرستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بهبود و ادامه دوران نقاهت را در منزل سپری می‌کنند.
کد خبر: ۸۳۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ 02 April 2020

۳۴۰ نفر با علائم آنفولانزا در شاهرود و میامی شناسایی و بستری شدند

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به آخرین آمار بیماران کرونایی در شهرستان‌های شاهرود و میامی، بیان کرد: تا امروز، چهاردهم فروردین‌ماه ۹۹ پاسخ آزمایش کرونای ۳۹۰ نفر در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مثبت اعلام‌شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد، ۳۱۷ نفر بهبود و روانه منزل شده‌اند، ابراز کرد: درصد بهبودی در بین بیماران کرونایی شهرستان‌های شاهرود و میامی ۸۱ درصد است که نشان از تلاش وافر کادر درمانی و پزشکی در این شهرستان‌ها دارد.

رضا چمن از مردم خواست تا برای کاهش احتمال انتقال بیماری تا حد امکان کمتر از خانه خارج شوند و افزود: این بیماری نشان داده که بر روی قشر سالمند تأثیر مخرب‌تری دارد لذا باید بیش از پیش هوای سالمندان را داشت.

چمن خواستار توجه به نکات بهداشتی شد و گفت: تهیه آب ژاول شامل وایتکس و آب به نسبت یک به ۱۰ می‌تواند برای ضدعفونی کردن سطح و البسه مناسب باشد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار