استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: مردم استان در روز سیزدهم فروردین‌ماه به مناسبت روز طبیعت از مراجعه به اماکن تفرجگاهی خودداری کنند.
کد خبر: ۸۳۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 31 March 2020

استاندار سمنان ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه قطع زنجیره انتقال کرونا یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت در شرایط فعلی است، اظهار داشت: مردم روز سیزدهم فروردین‌ماه به مناسبت روز طبیعت از مراجعه به اماکن تفرجگاهی استان سمنان خودداری کنند.

وی با تأکید بر لزوم عدم خروج از منزل بیان کرد: مردم کمک کنند تا همچون چند روز گذشته ترددهای درون و برون‌استانی با کنترل و رصد منظم به انجام رسد.

علیرضا آشناگر بابیان اینکه در این روز کنترل ترددها با سخت‌گیری بیشتری اعمال خواهد شد، افزود: مردم تاکنون همکاری مطلوبی در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشتند.

آشناگر با اشاره به اینکه مردم با رعایت نکات بهداشتی و مقررات اعلام‌شده در خصوص ترددها، هم به‌سلامت خود و خانواده کمک می‌کنند و هم یاریگر کادر بهداشت و درمان استان خواهند بود، بیان کرد: خوشبختانه با توجه به برخی شواهد روند شیوع کرونا شیب نزولی پیدا نموده و در صورت توجه مردم به مقررات و استمرار ماندن در خانه، این امر تثبیت خواهد شد.

استاندار سمنان بابیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، یادآور شد: شکست کرونا تنها با صبر و استقامت مردم و تحمل خانه‌نشینی و رعایت مقررات و اصول بهداشتی که از سوی کارشناسان و جامعه‌ پزشکی اعلام‌شده است محقق می‌شود.

وی با اشاره به همکاری کسبه و صنوف مختلف در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید کرد: برخورد با متخلفانی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند در دستور کار قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار