حبیب‌الله خجسته پور:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: با اجرای این طرح آمار تعداد ورودی خودرو‌ها به استان ۳۷ درصد نسبت به‌روز قبل کاهش یافت.
کد خبر: ۸۳۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 30 March 2020

بیش از ۲۶۳ هزار نفر در مبادی استان سمنان تب سنجی شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه در ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شاهد همکاری خوبی از سوی شهروندان هستیم، اظهار داشت: با اجرای این طرح آمار تعداد ورودی خودروها به استان سمنان دردهم فروردین نسبت به‌روز نهم ۳۷ درصد کاهش یافت.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه هم‌وطنانی که به‌قصد سفر وارد استان شدند در حال خروج از استان هستند، تصریح کرد: روز گذشته مجموع میزان مصرف بنزین در سراسر استان ۴۱۹ هزار و ۱۰۰ لیتر بود.

حبیب‌الله خجسته پور با بیان اینکه در روز هفتم فروردین پیش از آغاز اجرای این طرح مجموع ورودی خودروها به استان سمنان ۱۷ هزار و ۵۰۰ خودرو بود، افزود: دیروز ورودی‌های خودروها به ۱۱ هزار رسیده است که با تداوم این امر به‌زودی شاهد قطع زنجیرهِ انتقال ویروس کرونا خواهیم بود.

خجسته پور با اشاره به اینکه در زمان مشابه سال گذشته (دهم فروردین ۹۸) این میزان یک‌میلیون و ۵۴۲ هزار و ۷۰۰ لیتر بود، یادآور شد: این آمار حاکی از کاهش ۷۰ درصدی مصرف بنزین در دهم فروردین‌ماه نسبت به سال گذشته است.

وی در پایان تأکید کرد: در دو روز آینده با توجه به تعطیلات روز طبیعیت اقدامات بازدارنده این طرح تشدید می‌یابد و مبادی خروجی نیز مسدود می‌شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار