معاون استاندار سمنان گفت: ورود وسایل نقلیه غیربومی از بعدازظهر روز ۱۲ فروردین به مدت ۲۴ ساعت به شهرستان مهدیشهر ممنوع و در صورت تخلف، با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۳۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 29 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از ورودی شهرستان مهدیشهر و در نشست مشترک با فرمانداران سمنان و مهدیشهر گفت: براساس تدابیر اندیشیده‌شده از بعد از ظهر روز ۱۲ فروردین هیچ خودرو غیربومی اجازه ورود به شهرستان مهدیشهر را ندارند.

او افزود: همچنین براساس تدابیر اندیشیده شده از بعد از ظهر روز ۱۲ فروردین امکان خروج وسایل نقلیه از شهرستان سمنان به سمت شهرستان مهدیشهر نیز امکان‌پذیر نخواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: هدف از اجرای طرح‌هایی از این دست تسریع در ریشه‌کنی کرونا ویروس و قطع زنجیره انتقال این ویروس است.

خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان با بازدید از وروری‌های شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر از نزدیک در جریان حُسن اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان قرار گرفت.

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی براساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا ویروس در کشور انجام شد و اکنون در تمامی ورودی شهر‌های استان طرح‌های کنترل و فاصله گذاری اجتماعی در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار