باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد داد که برای مقابله با بحران کرونا استادیوم خانگی‌اش، اتحاد را در اختیار سرویس بهداشت و درمان انگلیس قرار داد.
کد خبر: ۸۳۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 29 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: باشگاه منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس پیشنهاد داد که برای ایفای مسئولیت خود در مقابله با بحران کرونا، استادیوم خانگی‌اش، استادیوم اتحاد را در اختیار سرویس بهداشت و درمان انگلیس قرار دهد تا از آن برای آموزش پزشکان و پرستاران استفاده شود.

 

 

بر اساس این گزارش باشگاه منچسترسیتی به سرویس بهداشت و درمان این کشور پیشنهاد داده که در این روزهای بحرانی برای آموزش و تمرین پزشکان و پرستاران می‌تواند از باکس‌های وی‌آی‌پی و اتاق‌های کنفرانس استادیوم اتحاد استفاده کند.

 

در حال حاضر فوتبال انگلیس در تعلیق به سر می‌برد و امکان از سر گرفته شدن آن زودتر از دهم اردیبهشت وجود ندارد. در این شرایط باشگاه‌های انگلیسی با هدف نقش بازی کردن در مبارزه ملی با کرونا در این کشور پیشنهادهای مشابهی برای در اختیار گذاشتن استادیوم‌های خود ارائه کرده‌اند.

 

این در مورد دیگر کشورهای اروپایی هم صادق است. برای مثال باشگاه رئال مادرید اعلام کرد استادیوم خود سانتیاگو برنابئو را به عنوان مرکزی برای نگهداری تجهیزات پزشکی در اختیار نهادهای ذیربط قرار داده و سازمان هایی که بخواهند می‌توانند از این استادیوم به عنوان مکانی برای انبار و دپوی تجهیزات مورد استفاده در مقابله با ویروس کرونا استفاده کنند.

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار