مظفر محمدخانی خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان: مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان با اشاره به فعالیت ۲۲ پایگاه غربالگری و تب سنجی در استان گفت: ۷۶۶ داوطلب و نیروی انسانی جمعیت هلال‌احمر در این پایگاه‌ها ساماندهی شدند.
کد خبر: ۸۳۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 29 March 2020

خدمت رسانی داوطلبان هلال احمر در استان سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی هلال‌احمر سمنان ضمن بیان اینکه ۲۲ پایگاه غربالگری و تب سنجی در استان سمنان وجود دارد، اظهار داشت: ۷۶۶ داوطلب و نیروی انسانی جمعیت هلال‌احمر در این پایگاه‌ها ساماندهی شدند.

وی بابیان اینکه شش پایگاه غربالگری در گرمسار و دو پایگاه غربالگری در سرخه و آرادان فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: خدمات داوطلبان این جمعیت شامل تب‌سنجی و توزیع بروشور آموزش پیشگیری از ویروس کرونا و آگاه‌سازی مردم برای مقابله با این بیماری است.

مظفر محمدخانی با اشاره به اینکه هفت پایگاه تب سنجی در شاهرود مستقر است، افزود: چهار پایگاه در مهدیشهر و سه پایگاه در هر یک از شهرستان‌های سمنان، دامغان و میامی مستقر است.

محمدخانی با تأکید بر اینکه تاکنون ۶۱ هزار و ۵۰۰ بروشور آموزشی در خصوص ویروس کرونا در پایگاه‌های غربالگری و تب‌سنجی این استان در بین مسافران توزیع‌شده است، بیان کرد: تا هشتم فروردین‌ماه ۲۶۳ هزار و ۸۹۶ نفر در مبادی ورودی و خروجی استان سمنان تب‌سنجی شدند.

وی همچنین یادآور شد: از این تعداد ۲۶۹ نفر مشکوک به کرونا بودند که به مراکز بهداشتی ارجاع شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار