حبیب‌الله خجسته پور:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اقدامات ستاد مقابله با کرونا برای قطع زنجیره انتقال ویروس گفت: خروجی شهر‌ها و ورودی پارک‌ها برای روز طبیعت مسدود می‌شود.
کد خبر: ۸۳۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 28 March 2020

خجسته پور: بحث جابجایی استاندار لرستان شایعه است/توئیت من اشاره‌ای ...

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعدازظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از دو روز گذشته شروع‌شده است، اظهار داشت: بر اساس اجرای این طرح خروجی شهرها و ورودی پارک‌ها برای روز سیزده‌بدر مسدود می‌شود.

وی بابیان اینکه ورودی‌های فرعی مسدود می‌شود، تأکید کرد: شهرها و شهرستان‌های استان دارای چندین ورودی اصلی و فرعی است که بر اساس اجرای این طرح تعداد آن‌ها محدود خواهد شد.

حبیب‌الله خجسته پور با تأکید بر لزوم رعایت شعار در خانه بمانیم، بیان کرد: سختگیری در راستای محدودیت تردد به‌ویژه در روز سیزده فروردین و روز طبیعت در دستور کار قرار دارد.

خجسته پور با اشاره به اینکه در این طرح دو اقدام عمده انجام می‌شود، افزود: کنترل ورودی‌های شهرها و مدیریت تعطیلی اصناف در محوریت این طرح قرار دارد.

وی بابیان اینکه ۲۰۰ نفر از نیروی انتظامی در ورودی شهرها به‌صورت سه نوبت در روز مستقر می‌شوند، خاطرنشان کرد: بعد از اجرای این طرح تاکنون در سطح شهرهای استان سمنان دو مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومان و توقیف خودرو اتفاق افتاده است.

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه از زمان شروع این طرح در سطح استان سمنان ۱۰ واحد صنفی متخلف نیز شناسایی و پلمب شدند، تأکید کرد: قاطعیت در برخورد وجود خواهد داشت و این اقدامات قهری تنها باهدف حفظ سلامت مردم انجام می‌شود بنابراین همکاری و مشارکت مردم در این برهه بسیار حساس و ضروری است.

خجسته پور بابیان اینکه در حال حاضر تردد در مبادی خروجی شهرها برقرار است، اضافه کرد: ۱۶ مبادی ورودی تحت کنترل نیروی انتظامی قرار دارد و آمار ترددها در هشتم فروردین‌ماه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۸۰ درصد کاهش‌یافته است.

وی با تأکید بر اینکه این آمار در مقایسه با روز گذشته نیز ۲۷ درصد کاهش داشت، خاطرنشان کرد: برخورد لازم و قاطع باکسانی که سلامت مردم را به خطر اندازند انجام می‌شود و نیروی انتظامی در روز سیزده‌بدر در سطح شهرها، پارک‌ها و بوستان‌ها گشت‌زنی می‌کنند و با متخلفان برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار سمنان با اشاره به اینکه تعداد افراد بستری‌شده در استان رو به کاهش است، بیان کرد: ۶۰ درصد ظرفیت چهار بیمارستان اختصاصی برای بستری مبتلایان کرونا خالی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار