رئیس پلیس راه ایلام از تشدید برخورد با خودروهای غیربومی در ایلام خبر داد و گفت: در همین زمینه ۱۴ وسیله نقلیه متخلف در استان توقیف شده است.
کد خبر: ۸۳۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 28 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین مصوبات استانی و به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، از روز گذشته ورود تمامی خودروهای با پلاک استان‌های دیگر به جزء خودروهای حامل مواد سوختی، فاسد شدنی و امدادی به داخل استان ایلام ممنوع شده و نسبت به عودت خودروهای غیر بومی اقدام شده است.

وی افزود: برای رانندگانی که به این دستورات بی توجهی نمایند جریمه نقدی و توقیف وسایل نقلیه آنها در نظر گرفته شده است.

همتی زاده در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۴۱ دستگاه خودروی غیربومی در ورودی استان عودت، تعداد ۴۱۸۵ مورد تست تب سنجی و تعداد ۱۴ دستگاه وسیله نقلیه نیز به دلیل نقض مقررات صادره اعمال قانون و توقیف شدند.

رئیس پلیس راه ایلام تصریح کرد: چنانچه برای روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) ممنوعیت و محدودیت‌هایی توسط ستاد مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شود به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

وی گفت: به همین منظور از رانندگان و خانواده‌های محترم تقاضا می‌شود از سفرهای غیرضروری در داخل استان در جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا پرهیز و نهایت همکاری را با عوامل امدادی و انتظامی داشته باشند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار