با توجه به شیوع کرونا و بیکاری کارگران روزمزد ،یارانه نقدی به آنها پرداخت شود.
کد خبر: ۸۳۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ 28 March 2020

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت:از آنجایی که با شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها کساد شده است  و کارگران روزمزد بیکار ودچارمشکلات مالی شده اند،دولت باید با پرداخت یارانه نقدی درصدد حمایت از آنها برآید.
حمیدرضا فولادگر افزود: اگرچه دولت اقداماتی مانند در نظر گرفتن مهلت برای پرداخت تسهیلات ومالیات و اعطای وام به منظور حمایت از کسب وکارها و مشاغل پس از شروع ویروس کرونا در نظر گرفته اما کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی نیز برای بررسی مشکلات با برگزاری جلسات مجازی به دنبال یافتن راهکار است.
وی با بیان اینکه پرداخت یارانه نقدی تا حدودی می‌تواند ضرر مالی کارگران روزمزد را جبران کند، ادامه داد: از آنجایی که به علت تحریم ها، توان مالی دولت نیز کاهش یافته اما باید با پیشنهادهای جدید به دنبال حمایت بیشتر از مشاغل و فروشندگان بود، از سوی دیگر باید برنامه‌های پیش‌بینی شده دولت به درستی اجرایی شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم اضافه کرد: مدیران بنگاه‌های اقتصادی، تولیدکنندگان، صنعتگران و بازرگانان نیز باید در این دوران احساس مسئولیت جمعی داشته باشند برای مثال استفاده از ظرفیت بنگاه‌های تولیدی برای کمک به بخش بهداشت و درمان از جمله اموری است که می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش روی کشور را برطرف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار