فرماندار مهدیشهر گفت: با هدف پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، منع ورود و خروج در این شهرستان با جدیت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۸۳۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ 27 March 2020
فرماندار: منع ورود و خروج در مهدیشهر با جدیت دنبال می‌شود

 

به گزارش تابناک سمنان: عبدالرضا میقانی افزود: نیروهای انتظامی مهدیشهر در سه ورودی به این شهرستان  با جدیت در اجرای طرح منع ورود و خروج اعمال قانون می‌کنند.

وی بیان کرد: تمام خودروها در ورودی به مهدیشهر از مسیر فولادمحله، چاشم و خطیرکوه و سمنان توسط عوامل انتظامی کنترل می‌شود و اجازه ورود تنها برای خودروهایی است که سکونت دائمی در این شهرستان دارند. 

فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: این طرح تا بیستم فروردین ادامه دارد و تمام مسافران به شهرهای خود بازگشت داده می‌شوند.

وی اظهارداشت: قاطعیت پلیس همراه با حفظ احترام و کرامت شهروندان است، ولی در عین حال هیچ گونه مماشاتی وجود ندارد.

فرماندار مهدیشهر یادآورشد: بخش عمده جامعه حفظ سلامت، قرنطینه خانگی، پرهیز از مسافرت و دوری از اجتماعات را مراعات می‌کنند، ولی بخش کمی از افراد این مسائل را مراعات نمی کنند؛ بنابراین در راستای حفظ سلامت جامعه با این افراد برخورد قانونی می‌شود.

ضدعفونی کردن شهرهای استان سمنان و حتی تعدادی از روستاها توسط نیروهای شهرداری، سپاه و گروه های مردمی هم چنین کنترل ورود و خروج با شهرها با تب سنجی و غربالگری از برنامه های مهمی است که این روزها شهروندان شاهد اجرای آن در مبارزه با کرونا هستند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار