سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم؛
به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از اجرای عملیات دفاع بیولوژیک در ۸۴ نقطه شهرستان خبر داد و گفت: عملیات شنبه ۹ فروردین ماه هم‌زمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۳۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ 27 March 2020

عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت در کردکوی + فیلم

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بعدازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه عملیات دفاع بیولوژیک لبیک یا حسین در ۸۴ نقطه شهرستان شاهرود اجرا می‌شود، ابراز داشت: در این عملیات ۳۴ نقطه شهر شاهرود و ۵۰ نقطه در سطح شهرستان مورد ضدعفونی و گندزدایی قرار خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه هدف از این عملیات کم کردن رشد صعودی شیوع ویروس کرونا و تأثیرگذاری در حوزه سلامت شهرستان است، ابراز داشت: همراهی مردم و اقشار و گروه‌های مختلف در این امر با ضدعفونی محل زندگی و ماندن در خانه می‌تواند به ریشه‌کنی زودهنگام آن کمک کند.

سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم ضمن بیان اینکه اجرای این عملیات روز شنبه ۹ فروردین ماه هم‌زمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار برنامه‌ریزی‌شده است، افزود: در این عملیات که با حضور پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه شاهرود انجام می‌شود بسته‌های بهداشتی نیز بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

خوش‌قدم ضمن بیان اینکه این عملیات ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود، اضافه کرد: شهروندان نیز می‌توانند اقدام به ضدعفونی محل زندگی در منازل و آپارتمان‌ها و اماکن عمومی کنند تا ضمن مشارکت در این عملیات مشارکت بتوان این ویروس منحوس را شکست داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار