رضا چمن خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه تاکنون نتیجه آزمایش ۳۴۰ نفر در حوزه این دانشگاه از کرونا مثبت گزارش‌شد، گفت: ۷۸ درصد مردم شرق استان سمنان از کرونا ویروس بهبود یافتند.
کد خبر: ۸۳۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 27 March 2020

۳۴۰ نفر با علائم آنفولانزا در شاهرود و میامی شناسایی و بستری شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بعدازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه تا به امروز یک هزار و ۳۱۴ نفر با علائم عفونت‌های حاد تنفس و مشکوک به ابتلای کرونا ویروس به اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مراجعه کردند، ابراز داشت: ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی می‌تواند کمک بسیار مؤثری در کاهش میزان ابتلاء به این ویروس داشته باشد.

رضا چمن ضمن بیان اینکه پاسخ آزمایش ۳۴۰ نمونه در شرق استان سمنان مثبت اعلام‌شده است، افزود: از این تعداد ۲۶۷ نفر معادل بیش از ۷۸ درصد بهبود یافتند و دوران قرنطینه را در خانه سپری می‌کنند.

چمن ضمن تقدیر از خیران سلامت، روحانیان، هیئات مذهبی، سازمان‌های مردم‌نهاد و نیکوکارانی که طی این مدت به انحاء مختلف یاریگر دانشگاه و مردم نیازمند بودند، ابراز داشت: بخش عمده‌ای از تجهیزات و اقلام حفاظتی موردنیاز برای مقابله با کرونا ویروس توسط همین مردم و خیران تأمین‌شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار