سید عباس دانایی:
به گزارش تابناک سمنان: سید عباس دانایی فرماندار سمنان درباره آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونای این شهرستان، گفت: تمام پارک‌های سطح شهر تا اطلاع ثانوی برای مقابله با ویروس کرونا تعطیل خواهند بود.
کد خبر: ۸۳۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 26 March 2020

Image result for سید عباس دانایی

فرماندار سمنان ظهر پنج شنبه در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان سمنان که با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر ارتباطات در فرمانداری برگزار شد ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان سمنان، ابراز کرد: تاکنون هشت مرحله ضدعفونی در سطح شهرستان سمنان برای مقابله با کرونا انجام‌شده و این کار همچنان تداوم هم خواهد داشت.

وی درباره دیگر اقدامات صورت گرفته به موضوع ثبت مشخصات تمام مسافران و وسایل نقلیه در ورودی‌های شهر سمنان اشاره کرد و گفت: این امر با همراهی هلال احمر، ناجا، شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی سمنان و… صورت می‌گیرد.

سید عباس دانایی افزود: برای مقابله با بیماری کرونا و همچنین جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، تمام پارک‌های سطح شهر سمنان از امروز پنج شنبه هفتم فروردین‌ماه ۹۹ تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

دانایی به شناسایی و برخورد جدی با واحدهای صنفی متخلف و غیر ضرور با هماهنگی صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت واحدهای صنفی عرضه خدمات ویژه از جمله تعمیرگاه‌های موبایل و مکانیک و… با هماهنگی اتاق اصناف بر اساس فهرست کشیک روزانه صورت می‌پذیرد.

فرماندار سمنان از غربالگری بیش از ۸۰ درصد مردم شهرستان سمنان خبر داد و ابراز کرد: مرکز سلامت مهر سمنان برای غربالگری و ارائه خدمات رایگان از جمله دارو به بیماران مشکوک به کرونا از ساعت هشت صبح لغایت ۱۲ شب آمادگی دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار