منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: به دستور وزیر کشور برای گندزدایی و ضدعفونی مناطق شهری طرح محله محور شدن شهرهای استان توسط شهرداری‌ها تداوم خواهد یافت.
کد خبر: ۸۳۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ 25 March 2020

Image result for منوچهر فخری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شهرداران استان سمنان که از طریق ویدئو کنفرانس در استانداری برگزار شد، ضمن اشاره به دستور وزیر کشور برای گندزدایی و ضدعفونی مناطق شهری در راستای طرح محله محور شدن شهرهای استان، ابراز کرد: شهرداری‌ها در کنار دیگر ارگان‌های نظامی و مردمی برای ضد عفونی کردن محلات استان خدمات خوبی را انجام داده‌اند.

وی در دیگر بخش سخنان خود به ضرورت اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی نیز از سوی شهرداری‌های استان اشاره کرد و گفت: در سال جاری شهرداری‌ها علاوه بر فعالیت در بخش عمرانی، در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هم نقش‌آفرینی کنند.

منوچهر فخری با بیان اینکه ورود شهرداری‌ها سبب می‌شود که رویکردهای اصولی‌تر برای مهار و مقابله با کرونا ویروس اعمال شود، ابراز کرد: ضدعفونی صحیح یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌های مقابله با ویروس کرونا است.

فخری با بیان اینکه برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در مناطق شهری استان سمنان باید برنامه‌ریزی کرد، گفت: در راستای تحقق شعار سال و همچنین ایجاد شهرهای پویا و تولیدمدار، شهرداری‌ها نقش غیرقابل‌انکاری دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار