این بار روایتی از زوج جوانی را برایتان بازگو می‌کنیم که ویروس کرونا مراسم ازدواجشان را لغو کرده و این زوج جوان نصف هزینه عروسیشان را به تأمین پک‌هایی غذایی و بهداشتی اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۳۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ 22 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: از نخستین روزی که پای کرونا ویروس، این مهمان ناخوانده به شهرمان باز شد، انتشار خبرهای خوب از جنس کمک به همنوعان به قدری سرعت گرفت که زبان از روایت این حجم از مهربانی عاجز است.

این بار روایتی از زوج جوانی را برایتان بازگو می‌کنیم که ویروس کرونا مراسم ازدواجشان را لغو کرده است، اما این زوج دوست‌داشتنی از این موقعیت پیش‌آمده استفاده کرده و نصف هزینه عروسیشان را به تأمین پک‌هایی غذایی و بهداشتی برای کارگران و افراد نیازمند اختصاص داده‌اند.

پک های بهداشتی به جای شام عروسی/ خرج عروسی زوج جوان صرف نیازمندان شد

زینب استوار گفت: وقتی یک شب با همسرم بیرون بودیم، کارگرانی را در میدان سیدرضی و بلوار دانشجو مشاهده کردیم که از سر ناچاری و به امید یافتن کار نشسته‌بودند، همان شب نیت کردیم که همزمان با مراسم ازدواجمان غذای گرم هم توزیع کنیم.

این خانم جوان با اشاره به اینکه به علت ویروس کرونا، تالاری که قرار بود مراسم‌مان را در آن برگزار کنیم، کنسل کردیم، تصریح کرد: وقتی این وضعیت پیش آمد به اتفاق همسرم تصمیم گرفتیم که نصف هزینه مراسم عروسی را به تهیه پک‌های غذایی و ملزومات بهداشتی اختصاص دهیم.

او با بیان اینکه خدا را شاکرم که به سهم خودمان توانستیم برای مردم شهرمان کاری کنیم، افزود: حس خوبی که از توزیع پک‌های غذایی و بهداشتی بین کارگرانی که در حال حاضر بیکار هستند داشتیم که غیرقابل وصف است.

پک های بهداشتی به جای شام عروسی/ خرج عروسی زوج جوان صرف نیازمندان شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار