فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک دستگاه خودروی پراید حامل ۳۰ کیلو و ۱۰۰گرم موادمخدر حشیش در شهرستان میامی این استان توقیف شد.
کد خبر: ۸۳۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 21 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: سردار سرتیپ دوم عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان در تبادل اطلاعاتی با مرکز از جابه جایی و حمل محموله‌ای مواد مخدر از مسیر‌های مواصلاتی این استان با خبر شدند.

او به تشکیل تیم ویژه و کنترل مسیر‌های تردد توسط ماموران انتظامی میامی اشاره و افزود: در بامداد گذشته یک دستگاه خودروی پراید در این شهرستان توقیف و یک تن سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: ۳۰ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در بازرسی‌های صورت گرفته از داخل این خودرو کشف شد.

سردار سرتیپ دوم عبدالله حسنی با بیان اینکه قاچاقچی دستگیر شده در این عملیات ۳۵ ساله بود، اظهارداشت: تمام اقدامات قانونی پلیس برای جلوگیری از تهیه توزیع و مواد مخدر در استان سمنان است.

او تاکید کرد: تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر از جمله اولویت‌های اصلی پلیس برای مقابله و مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی است که این موضوع در استان با جدیت بالایی پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار