مظفر محمدخانی:
به گزارش تابناک سمنان: مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان، از تب‌سنجی و پایش سلامت ۴۴ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و گفت: در چهار روز گذشته ۲۱ مشکوک به کرونا به پست‌های بهداشتی معرفی شدند
کد خبر: ۸۳۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 19 March 2020

Image result for تب سنجی در ورودی شهر ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از اکیپ‌های هلال احمر در سمنان از تب سنجی و پایش سلامت ۴۴ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی استان طی چهار روز اخیر خبر داد و ابراز کرد: تیم‌های امدادی هلال‌احمر در ۲۲ نقطه ورودی استان سمنان حاضر هستند.

وی گفت: ۲۱ نفر مشکوک به ابتلای بیماری کرونا در چهار روز اخیر در پست‌های هلال احمر شناسایی و برای انجام آزمایش و اقدامات درمانی به نمایندگان بهداشت مستقر در پست‌های خروجی و ورودی شهرها معرفی‌شده‌اند.

مظفر محمدخانی با بیان اینکه این تیم‌ها همچنین در ۱۰ نقطه خروجی هر هشت شهرستان استان سمنان نیز استقرار دارند، افزود: تیم‌های هلال احمر از ۲۵ اسفند تا ۲۸ اسفند ۹۸ با برپایی ۳۲ پست غربالگری سرنشینان ۱۵ هزار دستگاه خودروی ورودی و خروجی استان را تب سنجی کردند.

محمدخانی گفت: علاوه بر تب سنجی ویروس کرونا در مبادی ورودی استان در شهرها نیز تیم‌های هلال احمر با ستاد مقابله با کرونای شهرها در امر ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی همکاری داشته‌اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار