استاندار ایلام گفت: سامانه الکترونیکی خرید اینترنتی اقلام بهداشتی در جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا از امروز در این استان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۳۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 19 March 2020

به گزارش تابناک  ایلام؛  قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: این سامانه الکترونیکی با هدف در خانه ماندن مردم و عدم حضور آنها در خیابان و بازار با تصویب در ستاد استانی مبارزه با کرونا، آغاز بکار کرد.

وی افزود: سامانه الکترونیکی توزیع اقلام و مواد بهداشتی مورد نیاز مردم با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی با هدف توزیع عادلانه، جلوگیری از ازدحام در داروخانه ها و مراکز خرید و کاهش زنجیره شیوع ویروس کرونا ایجاد و راه اندازی شده است.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: مردم می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی به آدرس اینترنتی www.tashahr.ir نسبت به خرید آنلاین اقلام بهداشتی مورد نظر اقدام کنند و آنها را در منزل تحویل گیرند.

وی تاکید کرد: این سامانه فعلا در محدوده شهر ایلام شروع به فعالیت کرده است و به زودی این ظرفیت در تمام شهرستان های استان ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: این اقلام شامل مواردی چون الکل، ماسک و سایر اقلام بهداشتی است که در خانواده ها برای پیشگیری از سرایت بیماری کرونا استفاده می شود و با قیمت دولتی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار