نوید دانایی خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه ریشه‌کنی ویروس کرونا نیازمند همراهی مردم است، گفت: توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در استان به صورت اینترنتی انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۳۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 17 March 2020

Image result for رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان صبح سه‌شنبه در نشست کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کرونا استان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه توزیع اینترنتی مواد ضدعفونی‌کننده از روزهای آینده در استان آغاز می‌شود، ابراز داشت: این روش اقدام مؤثر برای مقابله با کرونا ویروس خواهد بود.

وی بابیان اینکه ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان با جدیت تمام برای جلوگیری از شیوع این بیماری در تلاش است، ابراز داشت: مردم باید توصیه‌های بهداشتی را برای مقابله با کرونا ویروس را رعایت کنند و در خانه‌ها بمانند.

نوید دانایی بابیان اینکه در این شرایط خریدهای نوروزی به معنای تشدید شیوع کرونا ویروس خواهد بود، افزود: قطعاً بدون همراهی مردم اقدامات بی‌نتیجه است لذا از مردم درخواست می‌شود خریدهای خود را به‌وقت دیگری موکول کنند.

دانایی ضمن تقدیر از تلاش‌های استانداری سمنان برای هماهنگی برای تأمین اقلام بهداشتی و توزیع استاندارد آن، اضافه کرد: حضور در مراکز تجمع می‌تواند خطر شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا را فراهم کند لذا از مردم انتظار می‌رود در این شرایط همکاری‌های لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
توزیع اینترنتی ؟ بدون آدرس اینترنتی ؟ بدون شماره تماس ؟ در روزهای آینده ؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار