براساس جدیدترین رنکینگ باشگاه‌های جهان؛
تیم فوتبال استقلال تهران در جدیدترین رده بندی باشگاه‌های جهان، همچنان عنوان نخست را در بین تیم‌های ایرانی حفظ کرده است.
کد خبر: ۸۳۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳ 16 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: بر اساس جدید ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که امروز (۲۶ اسفند) از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با ۲ پله سقوط نسبت به رده بندی قبلی و با ۴۰۹۰ امتیاز در رتبه ۱۴۵ جهان قرار گرفت، اما همچنان در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاده است.

پرسپولیس تهران با ۴۰۵۳ امتیاز و با ۹ پله صعود نسبت به رده بندی پیشین خود در جایگاه ۱۵۰ جهان و رتبه دوم ایران قرار گرفت.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم با ۳۰۳۹ امتیاز و با ۲ پله صعود نسبت به رده بندی پیشین، در رده ۲۳۷ جهان و سوم ایران جای گرفت. تیم‌های شهرخودرو (۲۵۰ جهان، ۲ پله صعود)، ذوب آهن (۲۶۱ جهان، ۴۲ پله سقوط)، صنعت نفت (۳۱۴ جهان، ۶ پله صعود) و تراکتور (۳۳۹ جهان، ۵ پله سقوط) هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال کشورمان قرار گرفتند.

در سطح جهانیT جایگاه تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با ۱۵۸۴۶ امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی باشگاهی جهان است و پس از این تیم، فلامینگو برزیل با ۱۳۴۸۶ امتیاز با یک پله صعود بارسلونا را کنار زد و در رتبه دوم جای گرفت. تیم بارسلونا نیز با ۱۳۴۰۲ امتیاز به رده سوم سقوط کرده است.

تیم‌های ریورپلاته، بایرن مونیخ و پالمیراس برزیل هم در رتبه‌های چهارم تا ششم جهان جهان جای دارند. از نکات قابل توجه این رده بندی سقوط سه پله‌ای منچسترسیتی و قرار گرفتن این تیم در رتبه هشتم، پایین‌تر از الهلال عربستان رده هفتمی است. گرمیو برزیل و بوکاجونیورز آرژانتین هم تیم‌های نهم و دهم جدول جهانی هستند. سقوط یوونتوس به رتبه پانزدهم از دیگر شگفتی‌های این رده بندی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار