مسعود میر شریفی؛
به گزارش تابناک سمنان: مسعود میر شریفی سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان گفت: فاز اول مطالعات سامانه‌های هوشمند حمل و نقل شهری سمنان تجهیز و به صورت آزمایشی راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۳۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 15 March 2020

Image result for دوربین  کنترل ترافیک

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان در نشستی با حضور مسئولان مدیریت شهری سمنان به میزبانی مرکز کنترل ترافیک همزمان با صبح یکشنبه، ضمن بیان اینکه مرکز کنترل و مدیریت ترافیک سمنان به صورت آزمایشی راه اندازی شد، ابراز داشت: فاز اول مطالعات سامانه‌های هوشمند حمل و نقل شهری سمنان تجهیز شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی مرکز کنترل و مدیریت ترافیک شهری در راستای دستیابی به شهر هوشمند، کنترل ترافیک شهری و کاهش حوادث صورت گرفته است.

مسعود میر شریفی حرکت به سمت هوشمندسازی را یکی از اهداف راه اندازی مرکز کنترل و مدیریت ترافیک شهری در سمنان دانست و تصریح کرد: استفاده از سامانه‌های هوشمند و ثبت تخلفات در دیگر شهرها راهکاری مناسب برای کنترل ترافیک شهری محسوب می‌شود.

میر شریفی با بیان اینکه سامانه‌های هوشمند بهبود بسزایی در حل مسائل ترافیکی شهرها دارند، ابراز کرد: نصب بیش از ۲۵ دوربین پایش تصویر در هفت نقطه شهر سمنان هم اکنون انجام‌شده است.

وی در خاتمه گفت: روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور و کاهش تصادفات و حفظ جان و آرامش شهروندان از اولویت برنامه‌ریزی اساسی شهرداری سمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار