‌نوید دانایی خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه موج سوم کرونا ویروس درراه است، گفت: بیمارستان‌های قدیمی استان برای بستری بیماران کرونایی تجهیز می‌شوند.
کد خبر: ۸۳۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 12 March 2020

Image result for نوید دانایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در موج دوم و سوم شیوع کرونا ویروس احتیاجی به افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان نیست، اظهار داشت: برخی از بیمارستان‌هایی قدیمی در حال تجهیز شدن است.

وی با تأکید بر لزوم افزایش تبلیغات میدانی برای فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا یادآور شد: برای فرهنگ‌سازی در مقابله با کرونا نباید زمان را از دست دهیم.

نوید دانایی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۹۰ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری هستند، خاطرنشان کرد: دانشگاه کوثر سمنان، ولایت دامغان و معتمدی گرمسار برای بستری شدن بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا ویروس ساماندهی شده است.

دانایی در پایان بابیان اینکه بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان سمنان آغازشده است، ابراز کرد: با این راهبرد به دنبال بیماران مشکوک به کرونا از درب منازل خواهیم بود و در این راستا دستگاه‌های اجرایی برای در اختیار قرار دادن اقامتگاه به‌عنوان نقاهتگاه به دانشگاه علوم پزشکی سمنان همکاری داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار