بانوان شاغل در تمام دستگاه‌های اجرایی استان- به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان- از امروز(22 اسفند) تا پایان سال تعطیل شدند.
کد خبر: ۸۳۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 12 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازروابط عمومی استانداری کرمانشاه،در نامه افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان آمده است: در اجرای مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمانشاه و با عنایت به تصویب نقشه راه کنترل و پیشگیری کرونا ویروس که در آن براساس مطالعات علمی قابل اعتماد هفته پایانی اسفند 1398 و هفته اول فروردین 1399 را دوره پیک بیماری کرونا تشخیص و اعلام نموده‌اند، بنا به پیشنهاد و تایید دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به منظور برخورد فعال با شیوع و کنترل بیماری، مقرر گردید بخش اداری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان از روز پنجشنبه(22 اسفند) تا 28 اسفند با 25 درصد ظرفیت نیروی انسانی فعال باشند.

طبق اعلام صورت گرفته دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان، بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی مشمول برنامه شیفت بندی سازمانی خود بوده تا به نحوی برنامه ریزی کنند که در ارائه خدمات و وظایف اصلی خللی ایجاد نگردد.

همچنین طبق این مصوبه بانوان شاغال در کلیه دستگاه‌های اجرایی استان، به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان از امروز(22 اسفند) تا پایان سال تعطیل می‌باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار