حسین دهقان:
به گزارش تابناک سمنان: حسین دهقان مدیرکل راه و شهرسازی سمنان با اشاره به انجام ثبت نام برای دومین طرح اقدام ملی مسکن، گفت: متقاضیان از بیست و چهارم اسفند ماه ۹۸ لغایت بیست و پنجم می‌توانند ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۸۳۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 12 March 2020

Image result for طرح ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی سمنان شامگاه چهارشنبه در نشست تشریح طرح اقدام ملی طرح مسکن مهر به میزبانی راه و شهرسازی سمنان، با بیان اینکه ثبت نام این طرح از پس فردا بیست و چهارم اسفند ماه جاری در حوزه این اداره کل آغاز می‌شود، ابراز کرد: تنها متقاضیان واجد شرایط مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای سمنان، دامغان، گرمسار، شهمیرزاد، مهدی‌شهر، آرادان، سرخه می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

وی گفت: متقاضیان نام نویسی در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام خود را انجام دهند.

حسین دهقان  با بیان اینکه سامانه ثبت نام مسکن از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه هفته آتی تا ساعت ۲۴ یکشنبه گشوده خواهد بود، ابراز کرد: داوطلبان باید در این بازه زمانی ضمن دارا بودن شرایط به سایت tem.mrud.ir مراجعه کنند.

دهقان گفت: این ثبت نام می‌تواند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نیز انجام شود البته این تنها ثبت نام اولیه خواهد بود لذا از متقاضیان محترم درخواست می‌شود برای حفظ سلامتی خود و خانواده از مراجعه حضوری به ادارات و کافی نت‌ها خودداری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی سمنان گفت: افرادی که در مرحله اول ثبت نام و به عنوان درخواست کننده اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله نام نویسی کنند.

 وی در پایان توضیح داد: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده‌اند، چنانچه دارای شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به نام نویسی مجدد نداشته و در فرآیند قبلی نام نویسی طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار