اعضای شورای شهر تهران رای به فروش چاپخانه روزنامه همشهری دادند. چاپخانه‌ای که گفته می‌شود بزرگ‌ترین چاپخانه خاورمیانه است. پیشنهاد فروش چاپخانه روزنامه همشهری امروز در جلسه شورای شهر تهران مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و اعضای شورا نظرات‌شان را به صورت موافق و مخالف اعلام کردند.
کد خبر: ۸۲۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 05 March 2020

احمد مسجدجامعی گفت:‌ بودجه سال 98 کاملاً محقق شد و بخشی هم به آن اضافه کردیم باید برای بودجه 99 برنامه‌هایی در نظر گیریم تا مجبور نشویم که املاکی مانند چاپخانه همشهری که مدرن‌ترین چاپخانه ایران است را بفروشیم.علاوه بر چاپ روزنامه همشهری در این چاپخانه 20 روزنامه دیگر نیز سفارشات‌شان را به این چاپخانه می‌دهند و به نظرم فروش این مجموعه در شرایط فعلی به صلاح نیست.در حال حاضر داریم چوب حراج می‌گذاریم بر این ملک که وسعت کمی هم ندارد.من نمی‌توانم این صغری و کبری چیدن‌ها را با هم تطبیق دهم چرا باید بهترین سرمایه‌هایی که دیگران برای ما گذاشته‌اند را بفروشیم.
ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران نیز گفت: مخالف فروش چاپخانه همشهری هستم چرا که این چاپخانه بزرگ‌ترین چاپخانه خاورمیانه محسوب می‌شود. شهرداری آنقدر املاک دارد که حتی آمارش را نمی‌دانیم بنابر این باید آنها را بفروشیم.این چاپخانه برند است و نباید به راحتی اجازه فروش آن را دهیم.

با این حال با مخالفت برخی دیگر از اعضاء پیشنهاد «حذف فروش» این چاپخانه به رأی گذاشته شد که سرانجام با 14 رأی مخالف به تصویب نرسید و فروش چاپخانه با قید شماره ۳ آن به تایید اعضای شورای شهر رسید.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار