مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: رانندگان تاکسی تا زمان کنترل کرونا ویروس در صندلی عقب ۲ نفر سوار کنند.
کد خبر: ۸۲۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 04 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سجاد سلیمانی ، از رانندگان تاکسی خواست تا زمان کنترل بیماری کروناویروس تمام موارد بهداشتی را رعایت و حتی‌المقدور در صندلی عقب نیز فقط 2 نفر سوار کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه ادامه داد: رانندگان روزانه با شماری از مردم سر و کار دارند و عمل به توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا برای آن‌ها و مسافران ضروری است.

وی ضمن درخواست از شهروندان و اهتمام جدی آنان نسبت به رعایت نکات بهداشتی، ادامه داد: به منظور آرامش خاطر شهروندان، ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، تا زمان کنترل این ویروس در دستور کار سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی است.

سلیمانی با تاکید بر ضرورت استفاده از دستکش برای رانندگان، گفت: رانندگان هرگز تماس پوستی برای دریافت وجه نقد با مسافران نداشته باشند و سطوح و فضاهای داخلی تاکسی‌ و اتوبوس را چندین بار در طول روز گندزدایی کنند.

وی با توصیه به رانندگان در راستای داشتن محلول‌های ضد‌عفونی کننده برای استفاده مسافران در داخل تاکسی‌ها، تصریح کرد: رانندگان از تماس دست با چشم، دهان و بینی پرهیز کنند، در فواصل مشخص شیشه خودرو را پایین بکشند، از هر فرصتی برای شست‌وشو و ضدعفونی دست‌ها استفاده کنند، از خوردن و آشامیدن در فضای خودرو پرهیز کنند و روزانه لباس خود را تعویض کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار